Key Account Manager [Software House]
Sprzedaż

Key Account Manager [Software House]

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoD, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

B2B

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Kim jesteśmy?


BitBag to Software House dostarczający szyte na miarę rozwiązania eCommerce oparte na podejściu open-source i best of breed. Świadczymy nasze usługi w ponad 20 krajach na całym świecie m.in dla klientów z USA, Szwajcarii, Francji czy Niemiec co wiąże się z możliwością rozwoju w branży eCommerce na całym świecie.


Poszukujemy specjalisty na stanowisko Key Account Manager, do pozyskiwania nowych klientów B2B oraz nawiązywania relacji na rynku międzynarodowym.

 

Idealnie jeśli masz doświadczenie w sprzedaży B2B w Software House. Wymagamy biegłej znajomości języka angielskiego, charyzmy, ambitnego podejścia do zadań oraz skrupulatności w wdrażaniu ustalonej strategii. Chętnie uposażymy Cię w niezbędną wiedzę na temat najnowszych technologii oraz specyfiki rynku eCommerce. Oferujemy stałe zatrudnienie, pracę w świetnym rozwijającym się zespole z dostępem do najlepszych konsultantów sprzedaży i marketingu B2B w kraju z SellWise w ramach comiesięcznych warsztatów.

 

Co oferujemy:

 

  • Praca w zespole w jednym z najszybciej rozwijających się Software House w Europie Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy laureatami Deloitte FAST 50 CE w 2021 oraz 2022 roku.
  • Praca w 100% zdalna. (Możliwość korzystania z co-workingu we Wrocławiu).
  • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie.
  • 95% projektów to dedykowany e-commerce B2C, B2B, MVM lub narzędzia wspierające e-commerce.
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju całej firmy.
  • Pracujemy z klientami zagranicznymi, ale tych w Polsce również nie brakuje (Niemcy, Szwajcaria, Austria, Francja, USA). 
  • Brak nadgodzin, terminowe wypłaty zawsze w pierwszych dniach miesiąca, startupowa atmosfera.
  • Zgrany zespół, pasjonaci, praktycy w swoich dziedzinach.
  • Podejmując się realizacji projektu wyznajemy wartości takie jak: wysoka kultura, szacunek, zrozumienie, otwartość, współpraca. Wymagamy ich zarówno od siebie, jak i od klienta.
  • O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem (odpowiedzialnym, komunikatywnym, sumiennym, uczciwym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego) niż to jak bardzo znasz na pamięć interfejs każdego systemu CRM.
  • 26 płatnych dni wolnych w ciągu roku.


 

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

 

  • Aktywne pozyskiwanie klientów w sektorze eCommerce / prospecting
  • Obsługa leadów inbound i przeprowadzenie przez proces sprzedażowy
  • Przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje warunków współpracy
  • Ścisła współpraca z zespołem marketingu
  • Konsultacje z klientem i doradztwo (nie sprzedajemy na siłę, często będziesz musiał wytłumaczyć klientowi, że nie jesteśmy tymi kogo szuka)
  • Przygotowanie klienta do warsztatu technicznego, zebranie wymagań
  • Dokumentowanie całego procesu sprzedaży i przekazanie notatek do Project Managerów
  • Stałe ulepszanie procesu sprzedaży
  • Raportowanie pracy przy użyciu systemu CRM [Pipedrive]
  • Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych w celach networkingowych


Must have: 

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży IT
  • Chęć rozwoju w sprzedaży w IT
  • Biegły angielski - minimum C1
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Zdrowa pewność siebie oraz pokora


Nice to have: 

  • doświadczenie w sektorze eCommerce
  • doświadczenie w pracy z klientami zagranicznymi
  • znajomość języka niemieckiego lub francuskiego


Nasz Proces Rekrutacyjny:


  • Czekamy na Twoje zgłoszenie, będzie nam miło jeśli dołączysz również swoje CV.
  • Jeśli uznamy, że pasowałbyś do naszego zespołu, w ciągu 3 dni roboczych odpowiadamy na Twoje CV, umawiamy się na rozmowę.
  • Rozmowa nie powinna zająć dłużej niż 1h.
  • Maksymalnie w ciągu tygodnia podejmujemy decyzję o współpracy.
  • Jeśli decyzja jest pozytywna także z Twojej strony - podpisujemy umowę!