Za co będziesz odpowiedzialny?
• realizację nowych projektów eCommerce na rynku (w Polsce i innych krajach europejskich),
• utrzymanie i rozwój relacji z otoczeniem biznesowym Spółki (w Polsce i zagranicą),
• wsparcie w kształtowaniu i rozwoju produktów i usług z obszaru eCommerce.
Jeśli:
• lubisz pracę w sprzedaży i codzienne wyzwania,
• posiadasz doświadczenie w sprzedaży produktów i usług IT,
• masz co najmniej dwuletnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku związanym z nawiązywaniem relacji z klientami z branży eCommerce,
• pracowałaś/eś na samodzielnym stanowisku związanym z nawiązywaniem relacji z Klientami (również w środowisku międzynarodowym),
• realizowałaś/eś kampanie produktowe w Internecie,
• prowadzisz prezentacje biznesowe oraz negocjacje handlowe,
• osiągasz cele biznesowe i projektowe,
• cenisz sobie kontakt z ciekawymi ludźmi,
• masz wysokie umiejętności analityczne,
• cenisz pracę w zgranym i ciekawym Zespole,
• przywiązujesz wagę do jakości świadczonych usług,
• w swoich działaniach jesteś rzetelny i obowiązkowy,
• komunikowanie się w języku angielskim (w mowie i piśmie) nie stanowi dla Ciebie problemu,
To jesteś osobą, której szukamy i oferujemy:
• premię za dojazdy rowerem do pracy,
• elastyczne godziny pracy,
• wolny wstęp do centrum sportowego w Sopocie,
• pakiet socjalny zawierający m.in. system szkoleń, dofinansowanie edukacji, opieki medycznej i ubezpieczenia grupowego na życie,
• cykliczne spotkania ze specjalistami różnych dziedzin,
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość współtworzenia innowacyjnych projektów.