Google Tag Manager (GTM) Specialist
Będziesz pracować w dziale Marketing Analytics, w którym przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych partnerów. Analityka to trochę "szukanie dziury w całym". Czasem szukamy błędu, przez który projekt nie może osiągnąć finalnej formy, a czasem bierzemy pod lupę świetny projekt, by uczynić go jeszcze lepszym.
U nas nie ma nudy. Jeśli chcesz samodzielnie się o tym przekonać, aplikuj!
Po 3 miesiącach:
- Będziesz po wszystkich szkoleniach onboardingowych wprowadzających Cię w tajniki pracy w Bluerank;
- Otrzymasz samodzielne projekty do realizacji;
- Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
- Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
- Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.
Po 6 miesiącach:
- Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu ciekawych projektów dla znanych marek t.j. Rainbow, Mitsubishi Motors czy sieć aptek Dbam o zdrowie (DOZ);
- Będziesz realizować projekty wdrożeniowe i consultingowe dla firm będących liderami rynku;
- Podniesiesz kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z analityką, jak również, szerzej, branżą marketingu internetowego;
- Będziesz uczestniczyć w konferencjach i szkoleniach branżowych, także z zakresu kompetencji miękkich;
- Wyjedziesz na konferencje specjalistyczne w roli słuchacza, a może także prelegenta;
- Otrzymasz możliwość udziału w warsztatach wymiany wiedzy z agencjami zagranicznymi.
Po 12 miesiącach:
- Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
- Zbudujesz swoją markę zawodową;
- Będziesz mieć wpływ na rozwój usług analitycznych w firmie;
- Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
- Pojedziesz na branżowe konferencje międzynarodowe;
- Będziesz mieć możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
- Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.
Co będziesz robić w Bluerank?
- Realizować wdrożenia Google Analytics 360 i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
- Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
- Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.
Czego wymagamy od kandydata?
- Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy.
Ponadto:
- Wiedzy i umiejętności w zakresie wrażania i wykorzystania:
- - Google Analytics;
- - Google Tag Manager – chętnie poznamy przykłady Twojej pracy;
- Mile widziana będzie znajomość lub gotowość do nauki R / Python / JavaScript / SQL.
Oferujemy:
- Wynagrodzenie w przedziale: 4 800 zł - 9 700 zł brutto;
- Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
- Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
- Możliwość rozwoju w ramach ścieżki technicznej;
- Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
- Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
- Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich, w tym możliwość zdobycia certyfikatu DIMAQ;
- Szkolenia z R / Python / JavaScript / SQL;
- Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
- Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
- Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych partnerów biznesowych.
Nie czekaj i już dziś dołącz do naszego zespołu!
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.