Google Tag Manager (GTM) Specialist
Marketing

Google Tag Manager (GTM) Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Google Tag Manager  (GTM) Specialist


Będziesz pracować w dziale Marketing Analytics, w którym przeplatamy wiedzę ścisłą z pokładami kreatywności. Analizujemy, łączymy fakty, by tworzyć ciekawe i niepowtarzalne rozwiązania oraz rekomendacje dla naszych partnerów. Analityka to trochę "szukanie dziury w całym". Czasem szukamy błędu, przez który projekt nie może osiągnąć finalnej formy, a czasem bierzemy pod lupę świetny projekt, by uczynić go jeszcze lepszym.
U nas nie ma nudy. Jeśli chcesz samodzielnie się o tym przekonać, aplikuj!

Po 3 miesiącach:

  • Będziesz po wszystkich szkoleniach onboardingowych wprowadzających Cię w tajniki pracy w Bluerank;
  • Otrzymasz samodzielne projekty do realizacji;
  • Przekonasz się, że nie oczekujemy cudów, lecz zaangażowania;
  • Odniesiesz pierwsze sukcesy i zostaniesz z nami na dłużej;
  • Swój dzień pracy będziesz mógł rozpocząć od 7, ale i od 10.

Po 6 miesiącach:

  • Zdobędziesz doświadczenie w realizowaniu ciekawych projektów dla znanych marek t.j. Rainbow, Mitsubishi Motors czy sieć aptek Dbam o zdrowie (DOZ);
  • Będziesz realizować projekty wdrożeniowe i consultingowe dla firm będących liderami rynku;
  • Podniesiesz kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z analityką, jak również, szerzej, branżą marketingu internetowego;
  • Będziesz uczestniczyć w konferencjach i szkoleniach branżowych, także z zakresu kompetencji miękkich;
  • Wyjedziesz na konferencje specjalistyczne w roli słuchacza, a może także prelegenta;
  • Otrzymasz możliwość udziału w warsztatach wymiany wiedzy z agencjami zagranicznymi.

Po 12 miesiącach:

  • Rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy z Bluerank;
  • Zbudujesz swoją markę zawodową;
  • Będziesz mieć wpływ na rozwój usług analitycznych w firmie;
  • Pojedziesz na 3-dniowy wyjazd integracyjny i poznamy się jeszcze lepiej;
  • Pojedziesz na branżowe konferencje międzynarodowe;
  • Będziesz mieć możliwość wypowiadania się w mediach jako ekspert Bluerank;
  • Utwierdzisz się w przekonaniu, że 20 dni zdalnych to komfort pracy w domowych warunkach.

Co będziesz robić w Bluerank?

  • Realizować wdrożenia Google Analytics 360 i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera;
  • Konfigurować raporty, m.in. w Google Data Studio;
  • Raportować, interpretować dane i prowadzić konsultacje dotyczące Google Analytics.

Czego wymagamy od kandydata?

  • Umiejętności analitycznego myślenia i własnej motywacji do poszukiwania i zdobywania wiedzy.

Ponadto:

  • Wiedzy i umiejętności w zakresie wrażania i wykorzystania: 
  • - Google Analytics; 
  •  - Google Tag Manager – chętnie poznamy przykłady Twojej pracy;
  • Mile widziana będzie znajomość lub gotowość do nauki R / Python / JavaScript / SQL.

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie w przedziale: 4 800 zł - 9 700 zł brutto;
  • Narzędzia i projekty, w których możesz zdobywać wiedzę i umiejętności w interesujących Cię obszarach;
  • Wyposażenie Cię w niezbędną wiedzą branżową;
  • Możliwość rozwoju w ramach ścieżki technicznej;
  • Możliwość realizacji projektów dla liderów branż;
  • Współpracę z zespołem R&D, która daje możliwość realizacji pomysłów wykraczających poza regularne zadania;
  • Szkolenia zarówno w obszarach technicznych jak i w zakresie kompetencji miękkich, w tym możliwość zdobycia certyfikatu DIMAQ; 
  • Szkolenia z R / Python / JavaScript / SQL;
  • Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
  • Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2019 Winner);
  • Przyjazną i swobodną atmosferę pracy w młodym i ambitnym zespole, realizującym ciekawe projekty dla uznanych partnerów biznesowych.
  
Nie czekaj i już dziś dołącz do naszego zespołu!
 
Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.