Paid Search (PPC/SEM) Specialist
Inne

Paid Search (PPC/SEM) Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Co będziesz robić w Bluerank jako PPC/SEM Specialist?

Zarządzać kampaniami Paid Search / PPC dla klientów agencji;
✅ Planować i realizować działania Search Engine Marketing;
✅ Realizować zintegrowane projekty promocyjne w zakresie strategii performance marketingowych.

Co oferujemy:

👉
Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, w przedziale między 4 950- 6 600zł brutto lub 5980 – 7980zł netto przy B2B ;
👉 Dodatkowo roczną premię partnerską za zrealizowane cele (w roku 2020 na roczne premie dla pracowników wszystkich poziomów i działów przeznaczyliśmy ponad pół miliona złotych a maksymalna wartość wypłaconej premii indywidualnej wyniosła 19 000 brutto)
👉 Przejrzysty system wynagrodzeń (https://bit.ly/37eR8z4);
👉 Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zarówno w ramach szkoleń technicznych, jak i kompetencji miękkich. Z nami możesz uzyskać również certyfikat DIMAQ;
👉 Współpracę z zespołami międzydziałowymi, pracującymi nad realizacją projektów dla konkretnych klientów (https://bit.ly/369l14Q)
👉 Szansę na rozwijanie zainteresowań zawodowych w ramach istniejących już międzydziałowych zespołów merytorycznych (zespołów wiedzy);
👉 Pracujemy w systemie pracy hybrydowej – pozwalającym na łączenie pracy z naszego nowoczesnego biura z pracą w domowym zaciszu;
👉 Pracę z najlepszymi – jesteśmy laureatami tytułu Top 5 Pracodawców Miasta Łodzi;
👉 Pracę w firmie, będącej niekwestionowanym i utytułowanym liderem w swojej branży (European Search Awards 2021 Winner).
👉 Jesteśmy wyróżnieni branżowym certyfikatem DIMAQ Employer potwierdzającym kompetencje naszego Zespołu

Czego wymagamy od kandydata na stanowisko PPC/SEM Specialist?

🎯
Doświadczenia w zarządzaniu i optymalizacji kampanii Google Ads
🎯 Praktycznej znajomości Google Analytics;
🎯 Umiejętności analitycznych;
🎯 Umiejętności korzystania z MS Excel na poziomie co najmniej dobrym;
🎯 Znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
🎯 Wysokiej kultury osobistej i dbałości o jakość swojej pracy;
🎯 Chęci nieustannego rozwoju i pracy dla największych klientów.

Zdobędziesz dodatkowe punkty za:

🏆
Doświadczenie w pracy dla klientów zdobyte w agencji interaktywnej lub w sklepie internetowym;
🏆 Znajomość dodatkowych narzędzi do obsługi płatnych kampanii SEM (np. Allegro Ads, Criteo) lub afiliacji;
🏆 Wiedzę na temat obsługi kampanii płatnych w wyszukiwarkach zagranicznych (np. Yandex);
🏆 Posiadanie certyfikatów branżowych - np. DIMAQ.