Planowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, a także z zakresu umiejętności sprzedażowych, obsługi klienta, komunikacji
Definiowanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych działu Customer Success
Opracowanie programów i materiałów szkoleniowych
Monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami
Zapewnienie realizacji standardów obsługi klienta zespołach Customer Success
Utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej
Nasze wymagania:
Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji) - warunek konieczny
Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń online
Znajomości narzędzi do tworzenia prezentacji oraz narzędzi wspierających efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych
Zdolność szybkiego uczenia się
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Kreatywność
Dynamiczna i entuzjastyczna osobowość
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze
Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie)
Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego
Pracę w zgranym zespole
Możliwość rozwoju zawodowego
Zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie
Benefity - standardowo jak dla innych ogłoszeń Booksy