Senior Customer Success Trainer
Sprzedaż

Senior Customer Success Trainer

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Zadania:

  • Planowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, a także z zakresu umiejętności sprzedażowych, obsługi klienta, komunikacji
  • Definiowanie potrzeb rozwojowych i szkoleniowych działu Customer Success
  • Opracowanie programów i materiałów szkoleniowych
  • Monitorowanie i ocena jakości konwersacji z Klientami
  • Zapewnienie realizacji standardów obsługi klienta zespołach Customer Success
  • Utrzymanie wysokiego poziomu wiedzy produktowej, systemowej i procesowej
 
Nasze wymagania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz w obszarze umiejętności sprzedażowych (technik sprzedaży, obsługi klienta, komunikacji) - warunek konieczny
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń online
  • Znajomości narzędzi do tworzenia prezentacji oraz narzędzi wspierających efektywne prowadzenie szkoleń stacjonarnych i zdalnych
  • Zdolność szybkiego uczenia się
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Kreatywność
  • Dynamiczna i entuzjastyczna osobowość
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
 
Oferujemy:

  • Pracę zdalną przez kilka pierwszych miesięcy, docelowo pracę w biurze
  • Rodzaj umowy dopasowany do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa B2B, umowa zlecenie)
  • Wynagrodzenie złożone z podstawy i atrakcyjnego systemu premiowego
  • Pracę w zgranym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w szybko rozwijającym się, międzynarodowym start-upie
  • Benefity - standardowo jak dla innych ogłoszeń Booksy