Project Manager
Marketing

Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.
 
BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 15 lat, właściciel m.in. marki Lionelo. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją produktów dziecięcych, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału. Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.
 
Dołącz do nas na stanowisku: Project Manager

Oferujemy:

  • ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata,
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • duże możliwości rozwoju zawodowego,
  • możliwość rozwoju oraz pracy nad ciekawymi projektami marketingowymi, realizowanymi zarówno na rynku polskim, jak i na zagranicznych,
  • odpowiednie narzędzia pracy.

Twoje zadania to: 

  • zarządzanie przygotowaniem kontentu na potrzeby sklepu online,
  • współpraca przy planowaniu działań marketingowych dla marek spółki,
  • współpraca z działem kreacji oraz innymi działami przy tworzeniu materiałów marketingowych,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i agencjami,
  • kontrola efektywnej realizacji kampanii prowadzonych z zewnętrznymi dostawcami,
  • nadzór nad realizacją i wdrożeniem nowych projektów digital dla naszych marek,
  • opracowywanie raportów i prezentacji,
  • analiza konkurencji,
  • kontrola powierzonego budżetu.
 
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku po stronie klienta lub w agencji reklamowej,
  • masz doświadczenie w pracy przy wdrażaniu platform e-commerce, 
  • masz doświadczenie w zarządzaniu projektami prowadzonymi z zewnętrznymi dostawcami (agencje/software house),
  • jesteś nastawiony na efektywność realizowanych działań marketingowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości kreacji,
  • masz doświadczenie w realizacji kampanii online, zarówno od strony przygotowania materiałów, jak i kontroli wyników,
  • lubisz szukać nowych rozwiązań, testować je i wyciągać z tego wnioski do dalszej pracy,
  • masz doświadczenia związane z produktami dziecięcymi – również te w roli mamy/taty :)
  • dobrze współpracujesz w ramach zespołu, ale jednocześnie jesteś osobą samodzielną i proaktywną.