Niezwykła firma. Niezwykli ludzie.
BrandLine Group to producent obecny na rynku od blisko 15 lat, właściciel m.in. marki Lionelo. Dzięki dużemu doświadczeniu i młodemu zespołowi łączymy know-how oraz wysoką kulturę pracy z miłą, startupową atmosferą. Zajmujemy się projektowaniem, produkcją i dystrybucją produktów dziecięcych, które stale udoskonalamy, by każdego dnia być bliżej ideału. Jako firma działająca w wielu branżach oferujemy możliwość wszechstronnego rozwoju, realizacji własnych pomysłów i przede wszystkim wsparcie zgranego i niezwykłego zespołu ludzi.
Dołącz do nas na stanowisku: Project Manager
Oferujemy:
- ciekawą pracę obfitującą w wyzwania i ambitne projekty realizowane w młodym zespole,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata,
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- duże możliwości rozwoju zawodowego,
- możliwość rozwoju oraz pracy nad ciekawymi projektami marketingowymi, realizowanymi zarówno na rynku polskim, jak i na zagranicznych,
- odpowiednie narzędzia pracy.
Twoje zadania to:
- zarządzanie przygotowaniem kontentu na potrzeby sklepu online,
- współpraca przy planowaniu działań marketingowych dla marek spółki,
- współpraca z działem kreacji oraz innymi działami przy tworzeniu materiałów marketingowych,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i agencjami,
- kontrola efektywnej realizacji kampanii prowadzonych z zewnętrznymi dostawcami,
- nadzór nad realizacją i wdrożeniem nowych projektów digital dla naszych marek,
- opracowywanie raportów i prezentacji,
- analiza konkurencji,
- kontrola powierzonego budżetu.
Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:
- posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku po stronie klienta lub w agencji reklamowej,
- masz doświadczenie w pracy przy wdrażaniu platform e-commerce,
- masz doświadczenie w zarządzaniu projektami prowadzonymi z zewnętrznymi dostawcami (agencje/software house),
- jesteś nastawiony na efektywność realizowanych działań marketingowych, przy jednoczesnym zachowaniu najwyższej jakości kreacji,
- masz doświadczenie w realizacji kampanii online, zarówno od strony przygotowania materiałów, jak i kontroli wyników,
- lubisz szukać nowych rozwiązań, testować je i wyciągać z tego wnioski do dalszej pracy,
- masz doświadczenia związane z produktami dziecięcymi – również te w roli mamy/taty :)
- dobrze współpracujesz w ramach zespołu, ale jednocześnie jesteś osobą samodzielną i proaktywną.