Kim jesteśmy?
Centrum Inteligentnego Rozwoju jest agencją, która od kilku lat zajmuje się medialną promocją innowacyjnych projektów poprzez najbardziej opiniotwórcze media w Polsce oraz autorskie wydarzenia gospodarcze. Docieramy do świadomych czytelników, wśród których budowanie pozytywnego wizerunku naszych Klientów jest szczególnie istotne. Nasze marki: Rzecz o innowacjach, Rzecz o inwestycjach, goPL, Forum Inteligentnego Rozwoju oraz Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju to w tej chwili uznane na rynku narzędzia promocji innowacji i pozyskiwania inwestorów.
Czym będziesz się zajmował?
Jako Junior Brand Manager w naszej firmie będziesz odpowiedzialny za rozwój konkretnej marki poprzez:
- doradztwo w zakresie kompleksowej komunikacji medialnej i promocji
- aktywne pozyskiwanie i obsługę klientów B2B (innowacyjni przedsiębiorcy, naukowcy, włodarze miast)
- budowanie długotrwałych relacji z partnerami naszej firmy
- spotkania z klientami
- koordynację projektów w obrębie wypracowanej grupy klientów oraz pracę zespołową przy organizacji eventów
Twoja praca z klientem najczęściej będzie rozpoczynać się od „cold calling”, jednak wiemy jak efektywna jest praca w terenie. Dlatego nasi managerowie biorą udział w targach, wydarzeniach biznesowych i gospodarczych. Jeśli dobrze czujesz się w roli dziennikarza, rozmowy o innowacyjnych tematach poszerzają Twoje horyzonty możesz zostać również autorem artykułów publikowanych na łamach ogólnopolskich gazet.
Co oferujemy?
Aby nasza współpraca przebiegała na jasnych i komfortowych dla obu stron warunkach zapewniamy:
- stabilną współpracę w oparciu o umowę na pełny etat
- stałe wynagrodzenie i korzystną prowizję
- nieszablonową pracę z ciekawymi ludźmi
- interesujące szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne podnoszące kompetencje
- możliwość awansu
- pracę w wygodnym i w pełni wyposażonym biurze w Tychach
- służbowy telefon i laptop
Czego oczekujemy w zamian?
- umysłu bardziej humanistycznego, niż ścisłego
- pracowitości, sumienności i zaangażowania
- zdolności do szybkiego przyswajania wiedzy i odnajdywania się w nowych sytuacjach
- samodzielności i przyjmowania odpowiedzialności za przydzielone zadania
- umiejętności sprawnego i szybkiego wyszukiwania informacji
- determinacji w realizacji celu
- podstawowej wiedzy gospodarczo-politycznej
- podstawowej wiedzy z zakresu funkcjonowania mediów
- sprawnej obsługi pakietu MS Office
- wysokiej kultury osobistej
- wyższego wykształcenia (opcjonalnie IV, V rok studiów)
- znajomości języka obcego w stopniu komunikatywnym