Customer Success Advisor (with Spanish)
Obsługa klienta

Customer Success Advisor (with Spanish)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Z naszej platformy korzystają miliony użytkowników na całym świecie, którzy niemal codziennie dzielą się z nami swoimi pozytywnymi doświadczeniami w zakresie obsługi klienta! <3 Szukamy kolejnych osób do naszego Customer Success Teamu, które pomogą nam odpowiadać na pytania naszych klientów poprzez obsługę chatów i maili. Kluczowa będzie dostępność pod kątem pracy w systemie zmianowym, znajomość języków obcych oraz nastawienie proklienckie. Z naszej strony gwarantujemy solidne wdrożenia, pracę z super zespołem oraz realną szansę na rozwój.

Twoje zadania:

  • Praca w systemie zmianowym:
         *od poniedziałku do piątku w godz. 

          1.   9:00-17:00, 
          2.   12:00-20:00, 
          3.   15:00-23:00 (trzecia zmiana wykonywana zdalnie z domu) 

        * oraz w sobotę lub niedzielę w godz. 12:00-20:00 (w praktyce zmiana w któryś z tych dni w weekend zdarza się średnio 1-2 razy w miesiącu, a za każdą taką zmianę dostajesz inny dzień wolny)

        * grafik ustalamy z miesięcznym wyprzedzeniem

  • Komunikacja z klientem poprzez chat, e-mail; odpowiadanie na zapytania dotyczące produktu (w języku polskim, angielskim oraz hiszpańskim)
  • Doradztwo techniczne klientom i pomoc w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów we współpracy z działem IT
  • Wsparcie naszych klientów w różnych porach, także w weekendy

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Biegle władasz językiem polskim i angielskim w mowie i w piśmie (poziom C1) oraz znasz język hiszpański na poziomie min. B2
  • Jesteś dyspozycyjny/-a, by pracować w systemie zmianowym 
  • Lubisz pomagać klientom
  • Interesujesz się nowymi technologiami i branżą IT
  • Cechuje Cię wysoka komunikatywność, cierpliwość oraz życzliwość
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy z klientem 

Co oferujemy?

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę (ale jesteśmy także otwarci na umowę B2B)
  • Przyjazny proces rekrutacyjny prowadzony w pełni zdalnie
  • Pracę zdalną do czasu zakończenia pandemii
  • Pracę w dynamicznym środowisku oraz przyjaznym i nastawionym na współpracę zespole
  • Dofinansowanie do codziennych obiadów
  • W biurze zapewniamy darmowe śniadania, świeże soki z owoców i warzyw oraz ciepłe i zimne napoje do wyboru
  • Zwrot kosztów dojazdu do pracy oraz dodatkowy bonus za bieganie do pracy lub dojazdy rowerem
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie
  • Wspólne wyjścia po pracy, świętowanie urodzin i rocznic, firmowe imprezy integracyjne
  • Bezpłatny udział w szkoleniach oraz w kursach językowych
Customer Success Advisor (with Spanish) - ClickMeeting