Closer to platforma do komunikacji biznesowej wykorzystująca pełne możliwości
bogatych mediów (tekst, audio, video) oraz sztucznej inteligencji, aby pomóc w komunikacji pomiędzy markami, a ich klientami - gdziekolwiek, na jakimkolwiek urządzeniu.
Jako Sales Development Representative w Closerze uzyskasz natychmiastowy i wymierny wpływ na nasz SaaSowy produkt i procesy. Będziemy polegać na Tobie, jeśli chodzi o budowanie bazy potencjalnych klientów (celujemy w middle-market companies). Będziesz współpracował z klientami zarówno z Polski jak i zagranicy (dlatego wymagamy płynnej znajomości języka angielskiego i swobody w komunikacji nim). Ponieważ budujemy zespół sprzedażowy (do tej pory sprzedają sami Founderzy, a sam zespół sprzedażowy będzie rozwijany w bieżącym roku w szybkim tempie - szukamy osób również do działań direct sales, customer success, działań w kanale partnerskim) dlatego Twoje znaczenie w naszej organizacji będzie wymagało dużych zdolności samoorganizacyjnych, samodyscypliny, oraz umiejętności do negowania zastanego status-quo i challengowania innych.
Twoje obowiązki w Closerze:
- tworzenie kampanii outboundowych inicjujących kontakt z potencjalnymi klientami
- generowanie leadów i umawiania spotkań handlowych
- kwalifikacja leadów i identyfikacja potencjalnych klientów
- współpraca z zespołem w ramach prowadzonych kampanii
- zarządzanie bazami danych działań outboundowych
Oczekujemy:
- biegłej znajomości języka angielskiego (do swobodnej komunikacji z leadami zagranicznymi), oraz biegła znajomość języka polskiego
- doświadczenia w pracy telemarketera/na zimnych bazach/przy umawianiu spotkań handlowych
- samodzielności, a jednocześnie umiejętności gry w zespole
- wysokiej etyki pracy - zacięcia, wysokiej empatii, staranności
- umiejętności szybkiego przyswajania informacji
- mocnego nastawienia na realizację celów i dowożenia rezultatów
- dostępności od maja, czerwca bądź lipca 2021
Fajnie, jeśli:
- masz doświadczenie w sprzedaży rozwiązań SaaS, albo w software housie
- masz wiedzę domenową związaną z rozwiązaniami do komunikacji b2c albo b2b, np. chatboty, WebRTC, live chaty, marketing automation, email marketing, crm, systemy contact center
W zamian oferujemy:
- możliwość poznania i udział w budowaniu marki produktu typu SaaS
- nieformalną atmosferę oraz elastyczne godziny pracy (dyspozycyjność 24-40h tygodniowo)
- 26 dni płatnego urlopu (przy pełnym wymiarze, proporcjonalnie dla niższych wymiarów godzin pracy)
- kontrakt B2B albo umowa zlecenie
- podstawa + atrakcyjny system prowizji
- praca w nowym biurowcu klasy A+ przy krakowskich Błoniach z parkingiem dla samochodów i rowerów, oraz przystankiem tramwajowym 30 metrów od biura. Możesz też pracować częściowo zdalnie.
Informujemy, że odezwiemy się do wybranych kandydatów.