Jeśli chcesz:
- całościowo obsługiwać kampanie internetowe (w tym zarządzać budżetem, optymalizować i współtworzyć kreacje)
- analizować kampanie internetowe pod kątem efektywności i na bieżąco raportować wyniki
- współpracować z partnerami biznesowymi i różnymi departamentami w ramach firmy
- zarządzać kampaniami w środowisku programatycznym: raportować, analizować, rekomendować, optymalizować
Ponadto, jeśli zależy Ci na:
- stabilnej pracy w nowoczesnym i bezpiecznym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy oraz możliwości pracy zdalnej
- przyjaznym środowisku i kameralnym zespole
- ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
- dostępie do świadczeń typu Multisport i Prywatnej Opieki Medycznej
to wiele wskazuje na to, że do siebie pasujemy!
Wystarczy, że:
- posiadasz minimum 6 miesięczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii Programmatic/RTB
- posługujesz się j. angielskim na poziomie bardzo dobrym (min. B1-B2), umożliwiającym swobodną komunikację
- posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne (doświadczenie w przygotowywaniu raportów, zestawień, analiz jakościowych bardzo mile widziane!)
- umiesz posługiwać się narzędziami pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- praca w zespole sprawia Ci przyjemność i masz apetyt na osiąganie coraz to lepszych wyników
Jak wygląda rekrutacja?
Jedno, zwykle 40-minutowe - 1-godzinne spotkanie na Google Meet z Aleksandrą Skorykow, zajmującą się HR w naszej firmie i z Managerem. W wyjątkowej sytuacji może się zdarzyć, że będziemy chcieli umówić się z Tobą jeszcze raz. Dążymy do tego, aby proces rekrutacji był szybki i wracamy z informacją zwrotną. Spotkanie przebiega w swobodnej atmosferze, zależy nam żebyś czuł/a się na tyle komfortowo na ile to możliwe oraz żeby jak najlepiej poznać Ciebie i Twoje potrzeby. :)
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rynku reklamy internetowej w segmencie technologii do przetwarzania w chmurze (ang. Cloud Computing) dużych zbiorów danych (ang. Big Data). Posiadamy unikalne kompetencje w zakresie optymalizacji kampanii reklamowych z wykorzystaniem automatycznego zakupu mediów (ang. Programmatic Buying). Jednocześnie realizujemy strategię innowacji opartą na narzędziach efektywnie wykorzystujących potencjał mediów internetowych do emisji kampanii reklamowych. Cloud Technologies to zespół wyjątkowych i pełnych pasji ludzi, których łączą wspólne cele.
Umów się z nami na wirtualną kawę i dołącz do zespołu Cloud Technologies! :)