Google Ads & Analytics
Marketing

Google Ads & Analytics

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Dział marketingu Columbus szuka wsparcia dla teamu performance. Jeśli uważasz, że dane są kluczem do sukcesu w kontekście prowadzenia wielu złożonych kampanii, to koniecznie się do nas zgłoś. Dołącz do firmy, która chce zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego, a przy okazji zgarnąć trochę branżowych nagród. 
 
Zainteresowany/-a? Prześlij swoje CV i opowiedz nam o sobie za pomocą liczb i wykresów. 
 
Co będziesz u nas robić? 
 
  • prowadzić kampanie Google Ads,
  • przetwarzać i analizować dane,
  • weryfikować stawiane przed kampaniami hipotezy,
  • realizować testy A/B,
  • konfigurować narzędzia analityczne,
  • uczestniczyć w konfigurowaniu kampanii,
  • tworzyć i prezentować raporty.

Czego oczekujemy?
 
  • dobrej znajomości narzędzi analitycznych jak Google Ads, Google Analytics, Google Optimize, Facebook Analytics, HotJar, Yandex Metrica, Google Data Studio itp,
  • sprawnego posługiwania się Excelem,
  • wiedzy na temat różnych modeli atrybucji,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności dobrej organizacji czasu pracy, samodzielności w wykonywaniu zadań, sprawności w przygotowywaniu prac,
  • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads, Programmatic.

Co dajemy?
 
  • umowę o pracę lub B2B,
  • stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów,
  • pracę w dużym, kreatywnym zespole,
  • możliwość skorzystania z karty MultiSport i opieki medycznej.

Wysyłając do nas swoje CV zaznacz w skali 1-5, jak oceniasz swoje umiejętności posługiwania się wybranymi narzędziami. 
 
Przykład:
Google Ads: 5/5
Google Analytics: 4/5
Google Optimize: 5/5
HotJar: 3/5
itp