Dział marketingu Columbus szuka wsparcia dla teamu performance. Jeśli uważasz, że dane są kluczem do sukcesu w kontekście prowadzenia wielu złożonych kampanii, to koniecznie się do nas zgłoś. Dołącz do firmy, która chce zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego, a przy okazji zgarnąć trochę branżowych nagród.
Zainteresowany/-a? Prześlij swoje CV i opowiedz nam o sobie za pomocą liczb i wykresów.
Co będziesz u nas robić?
- prowadzić kampanie Google Ads,
- przetwarzać i analizować dane,
- weryfikować stawiane przed kampaniami hipotezy,
- realizować testy A/B,
- konfigurować narzędzia analityczne,
- uczestniczyć w konfigurowaniu kampanii,
- tworzyć i prezentować raporty.
Czego oczekujemy?
- dobrej znajomości narzędzi analitycznych jak Google Ads, Google Analytics, Google Optimize, Facebook Analytics, HotJar, Yandex Metrica, Google Data Studio itp,
- sprawnego posługiwania się Excelem,
- wiedzy na temat różnych modeli atrybucji,
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- umiejętności dobrej organizacji czasu pracy, samodzielności w wykonywaniu zadań, sprawności w przygotowywaniu prac,
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook Ads, Programmatic.
Co dajemy?
- umowę o pracę lub B2B,
- stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się branży,
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- pracę w dużym, kreatywnym zespole,
- możliwość skorzystania z karty MultiSport i opieki medycznej.
Wysyłając do nas swoje CV zaznacz w skali 1-5, jak oceniasz swoje umiejętności posługiwania się wybranymi narzędziami.
Przykład:
Google Ads: 5/5
Google Analytics: 4/5
Google Optimize: 5/5
HotJar: 3/5
itp