Creative Content
Marketing

Creative Content

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Dział kreatywny Columbus szuka wsparcia i głów do pracy. Jeśli chcesz się rozwijać i stymulować swój mózg, to masz szansę stać się częścią doświadczonego zespołu, który z niejednego reklamowego pieca jadł chleb. To może być Twoja najlepsza praca w życiu. Chcemy zrobić coś dobrego dla środowiska naturalnego, a przy okazji zaspokoić swoje ego i zgarnąć trochę branżowych nagród. Nie zmarnuj tej szansy i nie czekaj z aplikacją do jutra. 

Zastanawiasz się czy jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko? Chciałbyś/-abyś wiedzieć co będziesz u nas robić? Przeczytaj, co powiedziała na ten temat osoba, którą u nas wesprzesz. 

Nie musisz być przebojowy i charyzmatyczny, ale musi stać za Tobą pewność siebie, wiedza i intuicja. Musisz mieć warsztat i umiejętności, a jeśli nawet czegoś Ci zabraknie, powinieneś szybko nadrobić zaległości i nie dać tego po sobie poznać. Miej swoją historię. Bądź jakiś. Nie do końca obchodzi nas to, dla jak dużych marek pracowałeś/-aś do tej pory. Interesuje nas historia małych marek, które poprowadzone przez Ciebie za rękę, osiągnęły sukces rynkowy. 

Twoja praca będzie polegać na balansowaniu pomiędzy strategią, copywritingiem, social mediami, doglądaniem projektów, podpowiadaniem i inspirowaniem. Byłoby dobrze, gdyby Twoje wykształcenie nie było przypadkowe. Im więcej rzeczy w życiu robiłeś, tym lepiej.

Ze swojej strony mogę obiecać, że nie będziesz się u nas nudzić i wracać do domu z myślą, że musisz szukać innej, ciekawszej pracy. Już po pierwszych dniach przekonasz się, że spotkasz na pokładzie wielu przyjaciół, a decyzja o pracy w tej firmie będzie jedną z najlepszych, jaką podjąłeś/-aś w swojej karierze zawodowej.

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Opracowywanie i planowanie strategii komunikacji marki.
  • Tworzenie, wymyślanie, kreowanie.
  • Ocena komunikacji marki i… szukanie dziury w całym.
  • Copywriting, tworzenie tekstów i scenariuszy do filmów, spotów, animacji.
  • Rekomendacja kanałów komunikacji i kierunków strategicznych opartych na insightach konsumenckich.
  • Analiza rynku, konkurencji i grupy docelowej na potrzeby bieżących projektów.
  • Współpraca z grafikami, filmowcami, reżyserami, redaktorami, copywriterami.
 
Aplikuj jeśli:

  • Masz doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marki.
  • Masz doświadczenie w pracy w agencji reklamowej na różnych stanowiskach.
  • Posiadasz portfolio prac prezentujące wszechstronność i umiejętność koncepcyjnego myślenia i tworzenia kampanii.
  • Interesujesz się reklamą, nowymi trendami i szeroko rozumianym marketingiem. 
  • Trzymasz rękę na pulsie jeśli chodzi o badania rynku i zachowań społecznych. 
  • Umiejętnie balansujesz pomiędzy zadaniami strategicznymi i kreatywnymi. 
  • Jesteś samodzielny i sumienny.
  • Potrafisz inspirować innych do działania. 
  • Potrafisz organizować pracę własną i zespołu.
  • Jesteś komunikatywny i odnajdziesz się w pracy w dużym zespole.
  • Chcesz pracować dla firmy z dynamicznie rozwijającej się branży zaangażowanej w ochronę środowiska naturalnego.

Zainteresowany?
 
Aplikuj i opowiedz nam swoją historię za pomocą zrealizowanych projektów i kampanii. Dajemy umowę o pracę lub B2B.