Dział social media Columbus szuka wsparcia! Dołącz do zespołu, który każdego dnia buduje społeczność zaangażowaną wokół tematu odnawialnych źródeł energii.
Szukamy dwóch osób. Jednej na cały etat oraz drugiej jako wsparcie na weekendy i święta (min. 10 godzin tygodniowo).
Czym się będziesz zajmować?
- moderacja kanałów social media (wiadomości prywatne, komentarze, wpisy w sieci, angażowanie fanów do dyskusji),
- monitorowanie dyskusji w Internecie,
- współpraca z działem social media oraz biurem obsługi klienta,
- wsparcie przy kreowaniu języka marki i redagowaniu krótkich tekstów,
- raportowanie prowadzonych działań.
Czego oczekujemy?
- rocznego doświadczenia w moderacji lub obsłudze klienta,
- dobrej znajomości mediów społecznościowych i ich specyfiki,
- lekkiego pióra i wysokich kompetencji językowych,
- umiejętności odnajdywania się w mniej i bardziej formalnej komunikacji,
- znajomość pakietu Office i analogicznych rozwiązań Google,
- cierpliwości i wyrozumiałości.
Co oferujemy?
- pracę u lidera rynku branży fotowoltaicznej,
- umowę o pracę /analogiczną umowę B2B lub umowę zlecenie
- możliwość realizacji własnych pomysłów,
- pracę w dużym, kreatywnym zespole,
- możliwość skorzystania z oferty opieki medycznej oraz karty Multisport.