Key Account Manager
Sprzedaż

Key Account Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

pomysłowość

sprzedaż B2B

organizacja pracy

język angielski

odpowiedzialność

praca w grupie

Mile widziane

kreatywność

HubSpot

account manager

sprzedaż

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy Conlea! Organizujemy najlepsze szkolenia oraz prowadzimy kompleksowe programy rozwoju kompetencji dla menedżerów IT. Ponadto współtworzymy prawdopodobnie najbardziej interesujące wydarzenia biznesowe dla branży IT w Polsce. Współpracujemy z polskimi i międzynarodowymi korporacjami i przedsiębiorstwami.Portfolio naszych produktów obejmuje certyfikowane szkolenia i symulacje biznesowe z obszarów m.in. project management, change management oraz zarządzania procesami i usługami IT. Filozofia Conlea opiera się na 3 wartościach: LEARN, ACHIEVE, EXCEED.


Jako Key Account Manager Twoje zadania będą obejmować:


  • bieżącą obsługę i budowanie trwałych relacji z klientami,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • realizowanie własnych planów sprzedażowych,
  • profesjonalne prezentowanie oferty handlowej firmy,
  • raportowanie wyników swojej pracy,
  • utrzymanie informacji w systemie CRM i innych niezbędnych narzędziach.

 

Co pozwoli Ci odnieść sukces na tym stanowisku:


  • masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie do ludzi,
  • rozumiesz nowoczesne podejście do sprzedaży w segmencie B2B i narzędzia budowania relacji z Klientami,
  • dobrze czujesz się, pracując w branży, której głównym celem jest rozwój kompetencji i edukacja,
  • posiadasz umiejętność sprzedawania usług w oparciu o wartości, zrozumienie i kreowanie potrzeb Klienta,
  • swobodnie posługujesz się komputerem oraz aplikacjami takimi jak Microsoft Excel, Power Point Word, Asana, Slack
  • jesteś osobę dobrze zorganizowaną i potrafisz układać sobie dzień/tydzień pracy,
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielski.

 

Zapewnimy Tobie: 


  • pracę w dynamicznie rozwijającej się, polskiej firmie z dużym potencjałem wzrostu możliwości dalszego rozwoju i uczenia się,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dostęp do szkoleń wewnętrznych, dużą samodzielność w działaniu,
  • współpracę z zespołem kreatywnych i otwartych ludzi,
  • możliwość nawiązania dłuższej współpracy oraz umowę dostosowaną do indywidualnych potrzeb,
  • ubezpieczenie medyczne,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • naukę języka angielskiego,
  • przyjazną atmosferę pracy i biuro położone w dogodnej lokalizacji w Gdyni.


Etapy rekrutacji:

Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:

  1. telefonu od naszego Head of Sales
  2. jeżeli rozmowa przejdzie pomyślnie, zaprosimy Cię na ok 30 minutową rozmowę rekrutacyjną online
  3. następnie odbędzie się etap drugi rekrutacji, na który zaprosimy Cię do naszego biura, aby sprawdzić Cię w zadaniu praktycznym
  4. ostatni etap to podjęcie decyzji o zatrudnieniu