Konsultant biznesowy CRM
Sprzedaż

Konsultant biznesowy CRM

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie rozmów z klientem mających na celu wstępne rozpoznanie jego potrzeb
  • Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów biznesowych
  • rozpoznawanie celów biznesowych
  • mapowanie procesów biznesowych wraz z propozycjami usprawnień
  • proponowanie rozwiązań biznesowych i narzędziowych z zakresu systemów klasy CRM (marketing, sprzedaż, contact center, b2b i b2c)
  • przygotowywanie i prowadzenie demo Salesforce
  • Udział w przygotowywaniu propozycji rozwiązań, estymat i ofert w odpowiedzi na RFI/RFP
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działami technicznymi
  • Uruchamianie i przekazywanie projektów z zespołu sprzedaży do zespołu technicznego, pilotowanie i monitorowanie tego procesu
  • Tworzenie business case’ów i wyliczanie ROI z projektów
 
Wymagania:

  • Min. 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym in. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz tworzenia demo produktów
  • Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów biznesowych
  • Samodzielność w proponowaniu rozwiązań klasy CRM i tworzeniu wycen projektów
  • Mile widziana znajomość produktów Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Community Cloud, Platform)
  • Wysokie zdolności komunikacyjne
  • Umiejętność analizy celów biznesowych i potrzeb klienta na poziomie strategicznym i operacyjnym
  • Nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Wielozadaniowość
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
  • Gotowość do podróży służbowych w wymiarze około 20% czasu (Polska i kraje Bałtyckie)

Oferujemy:

  • Współpracę B2B
  • Rozwój w obszarze Salesforce
    innowacyjnej technologii CRM, globalnego lidera rynku
  • Praca u Platynowego Partnera Salesforce
    zdobywcy nagród za rok 2018 w kategoriach największa sprzedaż licencji w sektorze Enterprise, największa sprzedaż licencji na produkt Salesforce Marketing Cloud
  • Wsparcie w rozwoju
    szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, pomoc w certyfikacji, indywidualne planowanie ścieżki kariery, opiekę opiekuna merytorycznego
  • Otwartą ścieżkę awansu
    z pomocą opiekuna merytorycznego zaplanujesz indywidualną ścieżkę awansu zawodowego.
  • Wyjątkową atmosferę
    wspólne śniadania, nietypowe wydarzenia, kawę, owoce, imprezy integracyjne
  • Benefity
    karta Multisport, pakiet prywatnej opieki medycznej, zwrot kosztów zdanych certyfikatów, zajęcia z języka angielskiego