Prowadzenie rozmów z klientem mających na celu wstępne rozpoznanie jego potrzeb
Przygotowywanie oraz prowadzenie warsztatów biznesowych
rozpoznawanie celów biznesowych
mapowanie procesów biznesowych wraz z propozycjami usprawnień
proponowanie rozwiązań biznesowych i narzędziowych z zakresu systemów klasy CRM (marketing, sprzedaż, contact center, b2b i b2c)
przygotowywanie i prowadzenie demo Salesforce
Udział w przygotowywaniu propozycji rozwiązań, estymat i ofert w odpowiedzi na RFI/RFP
Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz działami technicznymi
Uruchamianie i przekazywanie projektów z zespołu sprzedaży do zespołu technicznego, pilotowanie i monitorowanie tego procesu
Tworzenie business case’ów i wyliczanie ROI z projektów
Wymagania:
Min. 8 lat doświadczenia zawodowego, w tym in. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji oraz tworzenia demo produktów
Doświadczenie w prowadzeniu warsztatów biznesowych
Samodzielność w proponowaniu rozwiązań klasy CRM i tworzeniu wycen projektów
Mile widziana znajomość produktów Salesforce (Sales Cloud, Service Cloud, Community Cloud, Platform)
Wysokie zdolności komunikacyjne
Umiejętność analizy celów biznesowych i potrzeb klienta na poziomie strategicznym i operacyjnym
Nastawienie na rozwiązywanie problemów
Wielozadaniowość
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2/C1)
Gotowość do podróży służbowych w wymiarze około 20% czasu (Polska i kraje Bałtyckie)
Oferujemy:
Współpracę B2B
Rozwój w obszarze Salesforce innowacyjnej technologii CRM, globalnego lidera rynku
Praca u Platynowego Partnera Salesforce zdobywcy nagród za rok 2018 w kategoriach największa sprzedaż licencji w sektorze Enterprise, największa sprzedaż licencji na produkt Salesforce Marketing Cloud
Wsparcie w rozwoju szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, pomoc w certyfikacji, indywidualne planowanie ścieżki kariery, opiekę opiekuna merytorycznego
Otwartą ścieżkę awansu z pomocą opiekuna merytorycznego zaplanujesz indywidualną ścieżkę awansu zawodowego.