Czym się będziesz zajmował
- Planowaniem, wdrażaniem i rozwojem strategii marketing automation, głównie wokół ABM
- Planowaniem i realizacją kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów marketingowych i sprzedażowych, w tym lead nurturing
- Rozwojem działań marketing automation (projektowanie ścieżki konwersji, tworzenie landing pages, banerów, formularzy, wysyłka mailingów)
- Poszukiwaniem nowych kanałów i sposobów dotarcia do potencjalnych klientów
- Obserwacją i analizą zachowań klientów w celu budowy segmentacji e-mail marketingowej
- Tworzeniem i wdrażaniem scenariuszy marketing automation w cyklu życia klienta
- Analizą i optymalizacją procesów marketingowych klientów
- Analizą, raportowaniem i optymalizacją prowadzonych kampanii marketing automation
- Budowaniem baz danych do prowadzonych kampanii
Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy z programami klasy marketing automation (mile widziane – znajomość Salesforce Pardot)
- Doświadczenia w tworzeniu kampanii nastawionych na pozyskiwanie leadów (pozyskanie leadów / lead nurturing)
- Doświadczenia w branży IT, e-commerce lub SaaS
- Znajomości j. angielskiego na poziomie min. B2
- Praktycznej znajomości zagadnień z zakresu e-mail marketingu i digital marketingu
- Umiejętności analizy prowadzonych kampanii oraz wyciągania wniosków do przyszłych działań
- Odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań
- Chęci rozwoju
Mile widziane
- Doświadczenie w pracy w ramach kampanii ABM
- Doświadczenie w marketingu w firmie B2B
- Praktyczna znajomość HTML i CSS
- Umiejętność tworzenia grafik
Praca może być realizowana częściowo zdalnie.
Co możemy Ci zaoferować
- Biblioteczkę do Twojej dyspozycji
- Możliwość pracy częściowo zdalnej
- Elastyczne godziny pracy
- Różne formy współpracy
- Kartę Multisport
- Opiekę medyczną
- Zwrot kosztów zdanych certyfikatów
- Świetną atmosferę pracy
- Swobodny dress code
- Ubezpieczenie grupowe