Kim jesteśmy?
https://channels.app
Channels to aplikacja telefoniczna dla działów wsparcia, obsługi klienta, sprzedaży jak i prosty sposób na otwarcie komunikacji telefonicznej dla biznesu. Wyróżniają nas integracje ze znanymi platformami CRM oraz E-commerce, pozwalające na synchronizację danych między systemami, automatycznie zapisywanie połączeń i podpowiadanie danych klienckich w trakcie rozmów.
Jako Customer Support Specialist:
Zapewnisz wsparcie użytkownikom jak i potencjalnym klientom poprzez czat, email jak i na infolinii. Większość naszych klientów pochodzi zza granicy, więc rozmowy będą odbywać się w języku angielskim, ale mamy również klientów z Polski. Staniesz się częścią zgranego i młodego zespołu, który wspiera nie tylko klientów, ale i siebie nawzajem! :)
Co oferujemy?
- Umowę zlecenie z wynagrodzeniem 3300 na rękę na start, możliwość podwyżki po okresie próbnym! :)
- Możliwości rozwoju, nauki jak działa nowoczesna aplikacja w chmurze,
- Pracę z produktem własnym firmy - będziesz w stałym kontakcie z osobami, które tworzą produkt i możesz mieć wpływ na jego rozwój,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dodatek za korzystanie z własnego komputera,
- Możliwość pracy w 100% zdalnie.
Wymagania:
- Status studenta lub chęć pracy na umowie B2B,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),
- Biegła znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, w tym mocno technicznych zagadnień,
- umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach,
- Pasja do zdobywania wiedzy i podejmowania się wyzwań.