Customer Support Specialist
Obsługa klienta

Customer Support Specialist

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Kim jesteśmy?

https://channels.app

Channels to aplikacja telefoniczna dla działów wsparcia, obsługi klienta, sprzedaży jak i prosty sposób na otwarcie komunikacji telefonicznej dla biznesu. Wyróżniają nas integracje ze znanymi platformami CRM oraz E-commerce, pozwalające na synchronizację danych między systemami, automatycznie zapisywanie połączeń i podpowiadanie danych klienckich w trakcie rozmów.

Jako Customer Support Specialist:

Zapewnisz wsparcie użytkownikom jak i potencjalnym klientom poprzez czat, email jak i na infolinii. Większość naszych klientów pochodzi zza granicy, więc rozmowy będą odbywać się w języku angielskim, ale mamy również klientów z Polski. Staniesz się częścią zgranego i młodego zespołu, który wspiera nie tylko klientów, ale i siebie nawzajem! :)

Co oferujemy?

  • Umowę zlecenie z wynagrodzeniem 3300 na rękę na start, możliwość podwyżki po okresie próbnym! :)
  • Możliwości rozwoju, nauki jak działa nowoczesna aplikacja w chmurze,
  • Pracę z produktem własnym firmy - będziesz w stałym kontakcie z osobami, które tworzą produkt i możesz mieć wpływ na jego rozwój,
  • Prywatną opiekę medyczną,
  • Dodatek za korzystanie z własnego komputera,
  • Możliwość pracy w 100% zdalnie.

Wymagania:

  • Status studenta lub chęć pracy na umowie B2B,
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej (8:00-16:00, 16:00-00:00, 00:00-8:00),
  • Biegła znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyższy) i bardzo duża swoboda w posługiwaniu się tym językiem,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta. 
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów, w tym mocno technicznych zagadnień,
  • umiejętność samodzielnego myślenia - nie pracujemy na skryptach,
  • Pasja do zdobywania wiedzy i podejmowania się wyzwań.