Specjalista ds. Marketingu
Marketing

Specjalista ds. Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Swoją podróż w krainę smaków rozpoczęliśmy w 1995 roku, następnie we wrześniu 2002 dołączyliśmy do norweskiej grupy kapitałowej ORKLA, zasilając w ten sposób zasoby gałęzi Orkla Food Ingredients.
 
Naszą misją jest kreowanie rynku cukierniczego i piekarniczego zarówno w Polsce jak i na świecie poprzez działanie w sposób świadomy mający na uwadze poszanowanie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska oraz aktywne współpracowanie z klientami, nie zapominając przy tym o największej wartości pracodawcy- pracownikach.
 
Wszystkie produkty przygotowujemy z gwarancją niezmiennie wysokiej jakości, z poszanowaniem tradycji i dużą pasją do innowacyjności.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

SPECJALISTA DS. MARKETINGU

Lokalizcja: Sobótka koło Wrocławia 


Do twoich zadań będzie należało:

  • Współtworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej
  • Realizowanie kampanii internetowych – zarządzanie stronami internetowymi, newsletterem i portalami społecznościowymi
  • Dbanie o spójność wizerunku marki w kanałach internetowych
  • Analizowanie efektywności prowadzonych działań i ich optymalizacja
  • Ciągłe poszukiwanie pomysłów na nowe działania marketingowe poprzez obserwację trendów konsumenckich, trendów rynkowych oraz branży spożywczej i branży piekarskiej i cukierniczej
  • Bieżące współpracowanie z dostawcami i podwykonawcami
  • Uczestnictwo w organizacji eventów i szkoleń
  • Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji
  • Współpracowanie z pracownikami firmy w zakresie wsparcia działań sprzedażowych oraz budowania marki

To stanowisko jest odpowiednie dla Ciebie, jeżeli:

  • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie na tożsamym lub pokrewnym stanowisku w obszarze Marketingu
  • Posiadasz doświadczenie w zakresie kreowania narracji oraz nazw produktów i marek, a także pisania i redagowania tekstów marketingowych
  • Posiadasz doświadczenie w obszarze marketingu cyfrowego ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych
  • Posiadasz wykształcenie wyższe w zakresie zarządzania i marketingu
  • Znasz narzędzia marketingowe
  • Znasz zasady procesu budowania marki
  • Posiadasz umiejętności analityczne oraz znasz narzędzia służące do analizy danych
  • Realizujesz codzienne zadania, jesteś kreatywny i proaktywny oraz zaangażowany i nastawiony na realizację założonych celów w oparciu o ustalone priorytety
  • Jest pewny siebie i otwarty na sugestie innych
  • Łatwo nawiązujesz kontakty oraz posiadasz umiejętność skutecznej komunikacji
  • Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (min. B2)

Twoje szanse zwiększysz jeżeli:

  • Posiadasz podstawową znajomość obsługi programów graficznych
  • Posiadasz doświadczenie zawodowe nabyte w Agencji Marketingowej

Nasza oferta dla Ciebie:

  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Narzędzia pracy
  • Opieka medyczna dla Ciebie i twojej najbliższej rodziny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Świadczenie Wielkanocne Wczasy pod gruszą Świadczenie Bożonarodzeniowe
  • Realny wpływ na rozwój procesów
  • Satysfakcja osiągana w codziennej pracy
  • Możliwość rozwoju
  • Praca w środowisku wysoko wykwalifikowanych specjalistów
  • Miła i wspierająca atmosfera pracy