Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Junior SEM Specialist
Zakres obowiązków:
- udział w planowaniu i wdrażaniu strategii SEM
- prowadzenie i optymalizacja kampanii SEM
- kontrola nad budżetami i targetami kampanii SEM
- analiza efektywności prowadzonych działań
- przygotowywanie raportów i analiz
- regularne pogłębianie wiedzy z tematyki związanej z dziedziną SEM
Wymagania:
- znajomość narzędzi Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics oraz MS Excel (warunek konieczny)
- umiejętność analizy i interpretacji danych z różnych źródeł
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- znajomość mechanizmów działających w kampaniach performance: sposobów pozyskiwania leadów, współczynników konwersji, modeli sprzedaży, KPI
- nastawienie na zadaniowy tryb pracy i chęć do nauki
- sumienność, odpowiedzialność, samodyscyplina
Mile widziane:
- certyfikaty Google Ads
- znajomość specyfiki reklam na Instagram, Linkedin
Oferujemy:
- pracę zdalną, elastyczny czas pracy
- pracę w przyjaznym zespole profesjonalistów i pasjonatów
- wsparcie w rozwoju, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych
- ciągły kontakt z najnowszymi technologiami, możliwość stałego pogłębiania wiedzy i wymiany doświadczeń
- możliwość pracy z największymi markami e-commerce w Polsce
- poszerzanie zakresu i skali prowadzonych projektów
- wynagrodzenie uzależnione od od doświadczenia i umiejętności