TWOJE ZADANIA:
-
obsługa kampanii performance (afiliacja, mailing, display, native, push),
-
współpraca z domami mediowymi, agencjami i Klientami bezpośrednimi, rozwój długofalowych relacji z nimi,
- przygotowywanie ofert i estymacji,
- negocjacje warunków cenowych kampanii,
- proaktywne podejście do prowadzonych kampanii, rekomendowanie nowych rozwiązań, Wydawców, modeli rozliczeń,
- optymalizacja kluczowych wskaźników,
- samodzielne analizy wyników prowadzonych kampanii oraz współpraca z zespołem analityki,
- tworzenie raportów na potrzeby analiz i planowania przyszłych kampanii, budowanie długofalowych relacji z Klientami i Wydawcami.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI...
- posiadasz doświadczenie w planowaniu i realizowaniu kampanii on-line w modelach efektywnościowych i chętnie opowiesz nam na przykładach o odniesionych przez Ciebie sukcesach i wynikach w tym obszarze,
-
współpracowałeś z domami mediowymi, agencjami i klientami bezpośrednimi, masz już wypracowane relacje z nimi,
- znasz rynek reklamy internetowej z naciskiem na performance (modele rozliczeń, dostępne rozwiązania, technologie, trendy) oraz rynek Wydawców,
- jesteś komunikatywny, lubisz kontakt z ludźmi i umiesz budować z nimi relacje,
- masz inicjatywę, potrafisz działać samodzielnie, angażujesz się w powierzone zadania i bierzesz odpowiedzialność za nie oraz nie boisz się rozwiązywać napotkanych problemów,
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
- język angielski znasz w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- posiadasz dobrą znajomość branży e-commerce, będzie to Twój dodatkowy atut.
OFERUJEMY:
-
rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe – dla przykładu to my w digitalu robiliśmy odjazdowy launch pierwszego elektrycznego car-sharingu w Warszawie Innogy Go!, promowaliśmy konta bankowe Credit Agricole razem z Dawidem Podsiadło, a gdy upolowałeś kod rabatowy na zakupy w dobrych sklepach internetowych, to prawdopodobnie był on dostarczony właśnie przez nas i naszych Klientów 😉
-
stały dostęp do pasjonatów i ekspertów digital marketingu oraz wymianę wiedzy: mamy regularne wewnętrze spotkania („Dzielimy się wiedzą”) oraz platformę z nagranymi szkoleniami wewnętrznymi z różnych obszarów digital marketingu oraz kompetencji miękkich (90% naszych pracowników potwierdza, że członkowie zespołu pomagają sobie nawzajem, wymieniają wiedzę i doświadczenia; dane: ankieta wewnętrzna), współpraca z ekspertami z pozostałych obszarów (m.in. Strategia, SEM & Social, Content Marketing, SEO, Performance, Analityka, Programmatic, E-mail Marketing);
-
dobrą i rozwojową atmosferę pracy z zespołem i przełożonym (97% naszych pracowników ceni sobie wiedzę ekspercką przełożonego, jego wsparcie w rozwiązywaniu problemów oraz relacje z nim; 92% naszych pracowników ceni sobie atmosferę u nas; 89% ceni to, że otrzymuje informacje zwrotne od przełożonego i wskazówki do rozwoju; 90% potwierdza, że ma możliwość proponowania własnych rozwiązań i pomysłów w pracy; dane: ankieta wewnętrzna)
-
jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), możliwość szybkiego awansu zależnego od Twoich wyników w pracy
-
praca jest możliwa z biura w WARSZAWIE w trybie hybrydowym z przewagą pracy zdalnej, rozpatrujemy również współpracę 100% zdalną z dowolnego miejsca w Polsce:)
WARSZAWA – biuro Mokotów. Daleko od Mordoru. Dog-friendly office, u nas w biurze pogłaszczesz psa naszego CTO Fafika (możesz też przyprowadzić swojego ). Lubisz na chwilę dotlenić się spacer po parku w trakcie przerwy? Załatwione – jesteśmy blisko zieleni (m.in. Park Dreszera oraz Skwer im. Małkowskich). W pobliżu piekarnia-cukiernia, apteka i jedzonko: np. Thai Long, Bistro Olkuska. A jak lubisz produkty eko, to mamy też taki hicior w pobliżu jak najprawdziwszy bazar – Bazar Olkuska, czego tam nie ma!
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy: 8-9.30 (możliwość większej elastyczności, jeśli się dogadamy :))
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętnoci i doświadczenia - umowa B2B lub umowa o pracę
- wsparcie w pierwszych miesiącach adaptacji
- benefity: opieka medyczna (Enel-Med) lub Benefit Multisport lub doładowanie na platformie MyBenefit
- przebieg rekrutacji: 1) Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów. 2) Wstępna rozmowa telefoniczna o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach. 3) Rozmowa (wideo lub stacjonarna) z przełożonym oraz zadanie dla Ciebie, tak abyśmy mogli sprawdzić Twoje kompetencje w działaniu (to ważne w tak wymagającej branży). To także czas dla Ciebie - śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!). 4) Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach. 5) Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień :)