TWOJE ZADANIA:
-
Opracowywanie i wdrażanie strategii optymalizacji współczynnika konwersji (CRO) na stronach internetowych i platformach e-commerce;
-
Przeprowadzanie audytów UX/CRO w celu identyfikacji obszarów wymagających poprawy i optymalizacji;
- Mapowanie i optymalizacja ścieżek zakupowych;
- Planowanie, uruchamianie i analiza wyników testów A/B skupionych się na podnoszeniu CR i AOV.;
-
Analiza i optymalizacja doświadczeń użytkownika (UX) na podstawie danych z takich narzędzi jak Google Analytics, Clarity, Hotjar i innych.
- Projektowanie rozwiązań (np. przyciski CTA, formularze, koszyk, kasa, strony produktu) mających na celu poprawę doświadczeń użytkowników oraz kluczowych wskaźników.
- Przygotowywanie rekomendacji i raportów z przeprowadzonych testów i analiz, prezentowanie ich klientom i doradztwo w zakresie wdrażania zmian.
- Współpraca z zespołami deweloperów, analityków, grafików i specjalistów ds. marketingu w celu implementacji wytycznych poaudytowych
- Monitorowanie najnowszych trendów i best practises w obszarze UX/CRO i dzielenie się wiedzą wewnątrz firmy.
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE, JEŻELI ...
- Masz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań z zakresu CRO w e-commerce;
- Masz doświadczenie w prowadzeniu projektów UX/CRO i przeprowadzaniu testów AB;
- potrafisz mapować i optymalizować ścieżki zakupowe;
- Sprawnie poruszasz się w narzędziach analitycznych tj: GA, Hotjar, Clarity oraz znasz Figmę na poziomie zaawansowanym;
- Myślisz analitycznie, potrafisz interpretować wyniki testów oraz rekomendować rozwiązania wspomagające biznes;
- Wykazujesz inicjatywę, samodzielność i dążenie do rezultatów, bierzesz odpowiedzialność za powierzone zadania oraz sprawnie rozwiązujesz problemy;
- Jasno się komunikujesz, stawiasz na otwarty feedback i po prostu lubisz ludzi.
OFERUJEMY:
-
Rozwój u lidera digital marketingu obsługującego TOP marki polskie i międzynarodowe, m.in. z branż: finanse, medyczna, e-commerce.
-
Jasne zadania, cele i zasady ewaluacji (min. raz w roku spotkanie ewaluacyjne z przełożonym), w zależności od tempa Twojego wdrożenia i wyników możliwość rozwoju w kierunku Senior Specjalisty.
-
100% zdalnie lub hybrydowo WARSZAWA – Mokotów. Daleko od Mordoru, dog-friendly office.
- Możliwość elastycznego rozpoczęcia pracy: 8-9.30.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy, umiejętności i doświadczenia – umowa o pracę, zlecenie lub B2B.
-
Benefity: 1 godzina w tygodniu na własny rozwój lub czas z bliskimi (w piątki kończymy wcześniej), Dzień Urodzin oraz Dzień dla Rodziny, opieka medyczna (Enel-Med) i/lub Benefit Multisport i/lub dostęp do platformy MyBenefit.
Przebieg rekrutacji:
-
Analiza aplikacji (nasz zespół bardzo uważnie analizuje nadesłane aplikacje. Sprawdzamy dopasowanie kompetencji, doświadczenia i umiejętności do specyfiki zadań i celów.)
-
Wstępna rozmowa telefoniczna z HR o Twoich doświadczeniach i oczekiwaniach.
-
Rozmowa wideo lub stacjonarna z liderami działu i HR (to także czas dla Ciebie – śmiało pytaj nas o wszystkie ważne dla Ciebie kwestie związane z pracą!).
- Zadanie rekrutacyjne. (opcjonalnie)
-
Decyzja. Przeanalizujemy otrzymane od Ciebie informacje i poinformujemy Cię o dalszych krokach.
-
Witaj na pokładzie! Po wspólnej decyzji widzimy się w biurze na Twój pierwszy dzień 🙂