Jesteśmy największym w Polsce serwisem internetowym skierowanym do lekarzy stomatologów – DENTONET. Co miesiąc na naszym portalu odnotowujemy ponad 300 tysięcy wizyt. Ponadto, mamy swoją ekipę filmową i wyprodukowaliśmy już ponad 4.000 filmów. Organizujemy również największe konferencje i wydarzenia w branży stomatologicznej. Dla naszych klientów z branży stomatologicznej świadczymy szereg usług marketingowych. Nasz portal znajduje się obecnie w momencie bardzo dużego rozwoju, w związku z tym poszukujemy do pracy ambitnej, pracowitej i pełnej energii osoby do objęcia stanowiska account managera ;-)
Do Twoich zadań będzie należało:
- kontakt z obecnymi klientami oraz sprzedaż usług marketingowych,
- prospecting - poszukiwanie nowych klientów
- tworzenie kampanii marketingowych oraz współtworzenie ich strategii.
W zależności od Twojego doświadczenia:
Po 3 miesiącach współpracy:
- zakończysz swój program wdrożeniowy i poznasz jak pracuje się na systemie HubSpot, Landingi oraz SalesManago przy naszych projektach.
- nauczysz się wiele o branży stomatologicznej,
- dowiesz się jakie projekty realizują największe marki stomatologiczne w Polsce.
Po 6 miesiącach:
- zdobędziesz doświadczenie w sprzedaży projektów i usług marketingowych,
- podniesiesz swoje kwalifikacje i poszerzysz specjalistyczną wiedzę związaną z e-marketingiem, nowymi mediami oraz e-commerce,
- będziesz w stanie oferować rozbudowane kampanie marketingowe.
Po 12 miesiącach:
- rozpoczniesz kolejny rok udanej współpracy,
- będziesz mieć swoich stałych kluczowych klientów,
- zbudujesz swoją markę zawodową.
Wymagania:
- co najmniej roczne doświadczenie w pracy przy sprzedaży,
- umiejętność pracy na CRM,
- doświadczenie lub wykształcenie związane z marketingiem,
- umiejętność samodzielnego planowania, rozliczania i raportowania wyników pracy,
- dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- możliwość pracy w Firmie będącej rynkowym liderem w swojej branży
- atrakcyjny system wynagradzania,
- zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,
- systematyczne szkolenia rozwijające wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu internetowego,
- możliwość rozwoju opartego o ścieżkę kariery i budowania kariery w długim okresie czasu,
- duża swoboda i samodzielność działania po okresie wdrożenia,
- możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia,
- możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.