O NAS
Przede wszystkim - gramy w gry.
devils.one powstało w lutym 2019, jako jeden z największych projektów w polskim esporcie. Przez kilka miesięcy ugruntowaliśmy pozycję wśród czołowych drużyn w branży i rozpoczynamy dalszy intensywny rozwój w szeroko rozumianym gamingu i rozrywce digitalowej. Dzieje się.
Produkty / przedsięwzięcia, które aktualnie komunikujemy:
- drużyna League of Legends - aktualni Mistrzowie Polski i reprezentanci kraju na turniejach europejskich
- dywizja profesjonalnych graczy Fortnite - aktualni reprezentanci Polski w finałach najważniejszych międzynarodowych rozgrywek roku, jedni z najpopularniejszych streamerów w kategorii
- dywizja simracingowa zrzeszająca najlepszych kierowców w kraju - https://tritonracing.com/
- marka odzieżowa - https://DV1.gg
- grupa influencerów gamingowych skupiona wokół streamingu na Twitch.tv
- największe centrum szkoleniowe dla drużyn esportowych w tej części Europy - https://esportperformancecenter.com
- pierwsze w Polsce profesjonalne obozy gamingowe dla młodzieży - http://esports-camp.pl
O PRACY
- Będziesz współtworzyć strategię digitalową marki.
- Kierować pracą stażystów (zdalnych) i moderatorów (ochotnicy / kibice).
- Tworzyć content na kanały SM i w pełni samodzielnie nimi zarządzać.
- Zlecać zadania zespołowi contentowemu: grafik, videomaker, animator.
- Przekazywać wytyczne dot. prowadzenia social media managerom naszych influencerów i im samym.
- Tworzyć kampanie digitalowe w ramach świadczeń dla marek z którymi współpracujemy (aktualnie: Orbit, Warner Bros., Alior Bank, KFC, Media Markt, Samsung, Komputronik, STS, SteelSeries, Kinguin).
- Monitorować sentyment do marki (brand24, cavea.io).
- Przychodzić do biura w takim zakresie i godzinach na jakie się umówimy, ale minimum 4 dni w tygodniu - lepiej się nam pracuje z kimś, kogo znamy ;).
- Eksperymentować (bez przerwy) w jednej z najbardziej dynamicznych branż w rozrywce.
- Kibicować swojej drużynie w rozgrywkach esportowych.
O TOBIE
- Masz doświadczenie w prowadzeniu kanałów social media (fb, ig, tt), dla przynajmniej 2 różnych marek.
- Masz doświadczenie z pracy w strukturze biurowej - ogarniasz gmaila, pracę z zespołem, pracę projektową etc.
- Chcesz dbać o markę, w której masz realny wpływ na strategię digitalową.
- Interesujesz się gamingiem. Jesteś na czasie z memami i nie boisz się rozmawiać jak równy z równym z 40 i 14-latkami.
- Pracowałeś/-aś przy kampaniach z udziałem influencerów (youtuberów, streamerów) i potrafisz zrozumieć czego potrzebują ich fani.
- Sprawnie tworzysz copy w j. angielskim.
- Samodzielnie zarządzasz swoim czasem i po prostu dowozisz.