Wymagania:
- minimum 5 lat doświadczenia w branży PR
- znajomość zagadnień z zakresu nowych technologii konsumenckich
- znajomość rynku mediów lifestyle i technologicznych (znajomość RTV i AGD będzie dodatkowym atutem)
- umiejętność planowania strategicznego
- łatwość w pisaniu i redagowaniu tekstów technologicznych i biznesowych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: filologia polska, dziennikarstwo, PR)
Znajomość języków obcych: dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Zakres obowiązków:
- tworzenie planów taktycznych
- kreatywne tworzenie kontekstów medialnych
- kontakt z przedstawicielami mediów i budowanie długofalowych relacji
- tworzenie materiałów prasowych (artykuły, informacje, prezentacje)
- organizacja imprez i wydarzeń specjalnych, w tym wirtualnych konferencji
- monitorowanie rezultatów kampanii PR oraz publikacji pojawiających się w mediach
- raportowanie i prezentowanie efektów
Gwarantowane:
- współpraca przy renomowanych projektach komunikacyjnych
- konkurencyjny system premiowania
- praca w kreatywnym zespole
- zdobycie wiedzy i nowych doświadczeń z dziedziny PR, marketingu, nowych mediów
- ciekawe projekty łączące PR, Social Media i Content Marketing
- współpraca z dynamicznymi, międzynarodowymi firmami
Kontakt:
Wyślij aplikację poniżej z dopiskiem w tytule „AM”