Nasza firma specjalizuje się szeroko pojętą branżą świata gamingu - realizujemy rozwiązania e-commerce dla segmentu B2C oraz B2B oraz produkty przeznaczone dla społeczności graczy. Poszukujemy osoby na stanowisko Growth Marketing Specialist, który poszerzy nasz zespół i przyczyni się do dalszego rozwoju firmy. Zależy nam głównie na pozyskaniu dla naszych projektów użytkowników z USA oraz krajów europejskich.
OBOWIĄZKI:
- Kompleksowa obsługa kampanii marketingowych, analiza rezultatów w celu zwiększenia efektywności działań pod kątem rynku polskiego oraz rynków zagranicznych;
- Działania prowadzące do zwiększenia ruchu i konwersji w serwisach prowadzonych przez firmę;
- Ścisła współpraca z działem IT celem pogłębiania wiedzy z zakresu najnowszych trendów w branży;
- Prowadzenie badań i eksperymentowanie z nowymi trendami marketingowymi, metodami oraz technikami poprawiającymi skuteczność;
- Monitorowanie działań konkurencji oraz trendów rynkowych;
- Opracowywanie materiałów marketingowych;
OFERUJEMY:
- Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w firmie nowych technologii w segmencie gamingu;
- Projekty o zasięgu międzynarodowym;
- Możliwość rozwoju i realizacji ambicji zawodowych;
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami;
- Pracę w naszym biurze we Wrocławiu lub w Poznaniu;
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Biegła znajomość Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Google Tag Manager, Ahrefs, Majestic, Facebook Ads oraz innych narzędzi wspomagających;
- Znajomość narzędzi i serwisów wspomagających działania SEM;
- Wiedza dotycząca zagadnień związanych z content marketingiem;
- Umiejętność analizy danych; Umiejętność współpracy z deweloperami;
- Samodzielność i zaangażowanie;
- Konieczne doświadczenie przy pracy w projektach e-commerce;
SZCZEGÓŁY WYNAGRODZENIA:
- Umowa o pracę: 5 000 - 8 000 PLN netto
- B2B: 6 000 - 11 000 PLN netto