Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami - czyli bliżej innowacji się nie da.
Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi.
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku?
- Planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów Klienta, wzięcie odpowiedzialności za wyniki i nakierowanie na wzrost.
- Planowanie oraz wdrażanie promocji i sprzedaży evergreen w oparciu o metodologię lejków konwersji.
- Współpraca w zakresie planowania contentu na stronach Klienta i portalach społecznościowych wraz z dedykowanym Content Managerem.
- Opracowywanie kampanii płatnych sklepu na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz Adroll i podobnych we współpracy z dedykowanym Specjalistą Performance.
- Czynny udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego Klienta przy współpracy z agencjami i firmami zewnętrznymi (UX, automation).
- Badanie rynku e-commerce i grup docelowych, przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań.
- Szukanie nowych rozwiązań oraz budowanie przewagi w obszarze komunikacji, CRM, marketing automation i optymalizacja aktualnych procesów sprzedażowych Klienta.
Czego oczekujemy?
Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym:
- Masz doświadczenie (min 2 lata) w tworzeniu i wdrażaniu strategii w obszarze digital marketingu w branży e-commerce (warunek konieczny!)
- Biegle posługujesz się narzędziami marketingu internetowego takimi jak: Klaviyo, Zapier, Google Tag Manager, Google Analytics, Google Optimize, hotjar i podobnych, wiesz gdzie sprawdzić wyniki kampanii płatnych.
- Świetnie znasz programy takie jak Shopify, Magento, Woocommerce czy Shoplo,
- Interesujesz się i chętnie wdrażasz trendy.
- Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim.
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1.
DODATKOWO
- Budowa Gwiazdy Śmierci (znaczy konwersji) to dla Ciebie tylko kolejna machina do zbudowania. Bierzesz pełną odpowiedzialność za efekty swojej pracy i wiesz co robisz (przez większość czasu).
- Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
- Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz!
- Potrafisz myśleć całościowo o produkcie, ale swoje decyzje zawsze opierasz na mrówczym procesie analizowania.
- Optymalizacja to Twoje drugie imię - nigdy nie spoczywasz na laurach, zawsze szukając przestrzeni do poprawy.
- Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Musisz chcieć się rozwijać stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz nowe narzędzia.
- Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
- Świetnie dogadujesz się z Klienten i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami.
Co oferujemy w zamian?
- Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami.
- Odpowiedzialność za projekt end-to-end.
- Pracę dla rozpoznawalnych marek, m.in. z branży fitness.
- Operowanie budżetami marketingowymi adekwatnymi do wielkości biznesu i dostęp do narzędzi online, które pomogą Ci w osiąganiu założonych efektów.
- Dobieranie swoich obszarów - jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki, które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
- Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
- Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
- Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego świeżego biura w WeWork na Prostej, z elastycznym podejściem do czasu pracy.
- Wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł brutto na umowie zlecenia (na okresie próbnym). Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni.
- Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy.
- Świeże dostawy memów i suchych żartów.