Digital Marketer E-commerce
Marketing

Digital Marketer E-commerce

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami - czyli bliżej innowacji się nie da.  
Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie.  Kto będzie rozwijał się razem z nami, sprawdzał, testował, miał zajawkę na to, co robi. 
 
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku? 

  • Planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży produktów Klienta, wzięcie odpowiedzialności za wyniki i nakierowanie na wzrost. 
  • Planowanie oraz wdrażanie promocji i sprzedaży evergreen w oparciu o metodologię lejków konwersji. 
  • Współpraca w zakresie planowania contentu na stronach Klienta i portalach społecznościowych wraz z dedykowanym Content Managerem. 
  • Opracowywanie kampanii płatnych sklepu na Facebooku, Instagramie, Google Ads oraz Adroll i podobnych we współpracy z dedykowanym Specjalistą Performance. 
  • Czynny udział w tworzeniu i doskonaleniu sklepu internetowego Klienta przy współpracy z agencjami i firmami zewnętrznymi (UX, automation). 
  • Badanie rynku e-commerce i grup docelowych, przygotowywanie raportów i analiz z prowadzonych działań. 
  • Szukanie nowych rozwiązań oraz budowanie przewagi w obszarze komunikacji, CRM, marketing automation i optymalizacja aktualnych procesów sprzedażowych Klienta. 
 
Czego oczekujemy? 

Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym: 

  • Masz doświadczenie (min 2 lata) w tworzeniu i wdrażaniu strategii w obszarze digital marketingu w branży e-commerce (warunek konieczny!) 
  • Biegle posługujesz się narzędziami marketingu internetowego takimi jak: Klaviyo, Zapier, Google Tag Manager, Google Analytics, Google Optimize, hotjar i podobnych, wiesz gdzie sprawdzić wyniki kampanii płatnych. 
  • Świetnie znasz programy takie jak Shopify, Magento, Woocommerce czy Shoplo,  
  • Interesujesz się i chętnie wdrażasz trendy. 
  • Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim. 
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2/C1. 
 
DODATKOWO 

  • Budowa Gwiazdy Śmierci (znaczy konwersji) to dla Ciebie tylko kolejna machina do zbudowania. Bierzesz pełną odpowiedzialność za efekty swojej pracy i wiesz co robisz (przez większość czasu). 
  • Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce. 
  • Wybrałaś(-eś) stronę mocy. Jesteś przekonana(-y), że marketing internetowy to Twoja działka – po prostu lubisz to, co robisz! 
  • Potrafisz myśleć całościowo o produkcie, ale swoje decyzje zawsze opierasz na mrówczym procesie analizowania. 
  • Optymalizacja to Twoje drugie imię - nigdy nie spoczywasz na laurach, zawsze szukając przestrzeni do poprawy. 
  • Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Musisz chcieć się rozwijać stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz nowe narzędzia. 
  • Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza. 
  • Świetnie dogadujesz się z Klienten i potrafisz zarządzać jego oczekiwaniami. 
 
Co oferujemy w zamian? 

  • Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń. Przed nami wybór dostawców benefitów, systemu premiowego i szkoleń wewnętrznych – nie wyobrażamy sobie podejmować takich decyzji za Twoimi plecami. 
  • Odpowiedzialność za projekt end-to-end. 
  • Pracę dla rozpoznawalnych marek, m.in. z branży fitness. 
  • Operowanie budżetami marketingowymi adekwatnymi do wielkości biznesu i dostęp do narzędzi online, które pomogą Ci w osiąganiu założonych efektów. 
  • Dobieranie swoich obszarów - jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki, które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi. 
  • Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów z których sama(sam) będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe). 
  • Luźne środowisko pracy, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią. 
  • Pracę w modelu hybrydowym, częściowo zdalnie a częściowo z naszego świeżego biura w WeWork na Prostej, z elastycznym podejściem do czasu pracy. 
  • Wynagrodzenie 6 000 – 9 000 zł brutto na umowie zlecenia (na okresie próbnym). Później preferujemy współpracę B2B, ale możemy być elastyczni. 
  • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy. 
  • Świeże dostawy memów i suchych żartów.