Specjalista ds. marketingu internetowego, zwany też Digitalowym Rycerzem Jedi
Jesteśmy pasjonatami. Kochamy technologię i to, jakie możliwości daje. I z tej miłości wzięło się Digital Heart – żeby być blisko marketingu internetowego, dla którego biją nasze serca, i jednocześnie wspierać online’owe biznesy w starcie i wzroście. Poza działalnością agencyjną, w przyszłości chcemy tworzyć produkty, które będą spełniać tę samą funkcję. Współpracujemy z firmami technologicznymi, e-commercami i startupami - czyli bliżej innowacji się nie da.
Szukamy kogoś takiego jak my. Kogoś, kto oddał serce digitalowi, uwielbia nowinki, a w Internecie czuje się jak ryba w wodzie. Kogoś z zajawką. Szukamy kogoś, kto będzie rozwijał się razem z nami, ubogacając zespół swoją pasją, energią i kreatywnością. Kogoś gotowego pracować na digitalową przyszłość polskiego (i nie tylko) biznesu.
Jakie zadania czekają Cię (docelowo) na tym stanowisku?
- Planowanie i realizacja kampanii marketingu online dla naszych techowych klientów tzn. tworzenie wielokanałowych działań z wykorzystaniem: reklam, mediów społecznościowych, automatyzacji, stron www i treści.
- Udział w tworzeniu i egzekucji strategii wielokanałowych, od badań potrzeb klienta po realizację pomysłów oraz wsparcie w tworzeniu lejków sprzedażowych dla startupów i prężnie rozwijających się młodych firm
- Bieżąca analiza i wyciąganie wniosków z prowadzonych działań z użyciem narzędzi analitycznych
- W dalszej perspektywie - bliska współpraca z klientami w zakresie obsługi i diagnozy potrzeb
Czego oczekujemy?
Nie musisz lubić Gwiezdnych Wojen, jednak miłość do technologii jest wysoce wskazana. A poza tym:
- Masz doświadczenie (ok. 2 lat) w prowadzeniu różnych działań marketingowych – nie musisz wiedzieć wszystkiego (dużo Cię nauczymy), ale odróżniasz blaster od miecza świetlnego.
- Masz już zajawkę na jakiś marketingowy temat. Masz jakieś doświadczenia z ciemną i jasną stroną mocy. Podejmowałeś walkę w kilku obszarach: Marketing Automation, SEO, Ads, Growth Hacking, Management, Tworzenie treści, Analityka, E-commerce, Mobile, Zarządzanie, UX.
- Byłaś(-eś) na Tatooine, Naboo, Endor, tzn. znasz kilka narzędzi z obszaru marketingu internetowego, bo latałaś(-eś) to tu, to tam - np. spośród : Reklamowych (np. Google Ads lub Facebook Business Manager), Analitycznych (np. Google Tag Manager, Google Search Console, Google Analytics, Mixpanel, Hotjar), Automation (np. Intercom, Active Campaign, User.com), E-mail (np. Sendinblue, MailerLite, Mailchimp), e-commerce (np. WooCommerce, Shopper, Shopify), Strony www (np. Wordpress, Elementor, Landingi, Wix), SEO (np. SEMRush, yoast), Webinaria (np. demio, clickmeeting, getresponse).
ORAZ
- Jeśli trzeba wykiwać Najwyższy Porządek, znajdziesz na to sposób. Po polsku: szukasz rozwiązań, zamiast załamywać ręce.
- Rebelianci lubią swoje własne ścieżki, dlatego zakładamy, że Ty jesteś samodzielna(-y), dobrze zarządzasz sobą w czasie.
- Moc, każdą, trzeba ćwiczyć. Z założenia wolimy otaczać się ludźmi mądrzejszymi niż my sami, aby wciąż się uczyć. Ty musisz chcieć się rozwijać, stale się dokształcasz, interesujesz się nowinkami, wyszukujesz narzędzi, które ułatwiają Ci rozwiązanie problemu.
- Jesteś elastyczna(-y) prawie tak samo jak sierść Wookiego na wietrze – jesteśmy młodą organizacją i przed nami zapewne więcej zmian niż powtórzeń „Call on me” w piosence Erica Prydza.
Co oferujemy w zamian?
- Rozwój Twoich kompetencji marketingowych – przychodząc do nas dostajesz dostęp do całego naszego know-how, którym będziemy dzielić się z Tobą od pierwszego dnia.
- Bardzo duży wpływ na kształt i kierunek rozwoju firmy – jesteśmy młodzi i otwarci na sugestie. Szukamy partnerów do pracy, a nie wykonawców poleceń.
- Udział w planowaniu i realizacji strategii marketingowych - w innych warunkach prawdopodobnie czekałbyś na to kilkanaście miesięcy.
- Dobieranie swoich obszarów - jeśli w toku współpracy uznasz, że są działki które kochasz, ale są też takie, których nienawidzisz, będziesz mogła(-ógł) zająć się tymi pierwszymi.
- Współpracę w ekosystemie Startupowym, który daje dostęp do szkoleń, wydarzeń i programów z których sam będziesz czerpać (nie tylko skille marketingowe).
- Pracę w luźnym środowisku, z ludźmi, którzy jarają się tym co robią.
- Pracę zdalną, w elastycznych godzinach (z opcją dostępu do biura).
- Wynagrodzenie 4800 - 7000 zł brutto na umowie zlecenia (w zależności od doświadczenia).