Distribev Sp. z o.o. jest częścią Grupy Orbico. Zajmujemy się sprzedażą i dystrybucją alkoholi oraz napojów bezalkoholowych w rynku tradycyjnym i w gastronomii. W naszym portfolio znajdują się marki producentów takich jak: Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Carlsberg, CEDC.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online (zwiększanie i budowanie świadomości marki, generowanie nowych potencjalnych klientów, zwiększanie sprzedaży),
- Zarządzanie narzędziami marketingowymi
(e-mail marketing, SMS, personalizacja promocji, segmentacja klientów, Marketing Automation),
- Współpraca w opracowaniu i wdrażaniu koncepcji wielokanałowych kampanii online na podstawie określonych KPI,
- Opracowywanie i realizacja działań marketingowych do obecnej bazy klientów,
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami i innymi działami firmy w zakresie tworzenia treści,
- Raportowanie wyników kampanii.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla SEO / SEM / ASO,
- Znajomość systemów CMS,
- Umiejętność praktycznego wykorzystania narzędzi (Google analitics, Google ads, Google Tag) oraz programów graficznych,
- Znajomość pakietu MS Office – generowania raportów, przygotowywanie prezentacji
(wew./zew.),
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wiedza na temat prowadzenia kampanii w Social Mediach
- Mile widziana znajomość branży e-commerce B2B / B2C,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie
lub znajomość branży alkoholowej/ FMCG.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Atrakcyjnym systemem premiowania,
- Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie grupowe, karta FitProfit, wczasy pod gruszą),
- Nowoczesne środowisko pracy oraz przyjazną
i otwartą kulturę organizacyjną,
- Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju zawodowego w dużej firmie o rozpoznawalnych markach.