Marketing Manager
Marketing

Marketing Manager

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
DokDok to zaprojektowana od nowa podstawowa opieka zdrowotna wspierana technologią przyjazną dla pacjentów i lekarzy. 

To aplikacja mobilna dedykowana przede wszystkimi lubiącym technologię osobom, dzięki której każdy ma łatwy kontakt ze swoim lekarzem rodzinnym. Zarówno podczas e-wizyt przez aplikację mobilną, jak i standardowo w naszych przychodniach, kiedy tylko tego potrzebuje. Jako Marketing Manager w DokDok będziesz mieć realny wpływ na zmianę w postrzeganiu przez pacjentów opieki zdrowotnej. 

Ze względu na rozwój firmy, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:

Marketing Manager

 
Zakres obowiązków

  • Tworzenie strategii oraz planu działań kampanii w mediach społecznościowych (przede wszystkim) oraz innych kanałach, w tym offline (uzupełniająco)
  • Monitoring, optymalizacja i realizacja kampanii w modelach efektywnościowych; nieustanne poszukiwanie sposobów na zwiększenie ruchu i optymalizację konwersji na całym etapie lejka - od dostarczalności maili po mikrokonwersje
  • Produkcja materiałów marketingowych, w tym kreacji marketingowych, we współpracy z grafikami
  • Tworzenie i redagowanie treści na potrzeby różnych kanałów komunikacji, m.in. newslettery, portale zewnętrzne; czasem samodzielnie czasem we współpracy z zewnętrznymi copwriter’ami
  • Projektowanie i nadzorowanie wszystkich działań komunikacyjnych spółki
  • Monitorowanie, analiza skuteczności i raportowanie efektów
 
Oczekiwania

  • Doświadczenie w marketingu (min. 3 lata na samodzielnym stanowisku w firmach, których rozwój opierał się na digital marketingu)
  • Znajomość narzędzi marketing automation oraz performance marketing — to dla nas must-have!
  • Znajomość rynku reklamy efektywnościowej
  • Rozumienie procesów lead nurturing
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie
  • Znajomość Google Sheets / Excela i swobodne analizowanie kampanii, konwersji, klików i funneli

Mile widziane

  • Doświadczenie w kreowaniu leadów z contentu
  • Doświadczenie z testami A/B

Oferujemy

  • Możliwość rozwoju strategii marketingowej od podstaw
  • Dowolność w formie współpracy (umowa o pracę / B2B) 
  • Stawkę 7.000 - 12.000 netto na warunkach umowy B2B lub 7.000 - 10.000 brutto przy UoP
  • Pracę w ambitnym, zaangażowanym i skoncentrowanym na jakość zespole
  • Możliwość wyboru narzędzi
  • Pracę zdalną
  • Możliwość rozpoczęcia pracy: od razu