Jako pionierzy technologii audio i wideo nasz Klient jednoznacznie rozumie siłę narzędzi komunikacji. Widzieli, jak dobra komunikacja napędza innowacje, rozwiązuje problemy, inspiruje do działania i zwiększa wydajność biznesu. Łączy portfolio wysokiej jakości, sprawdzonych produktów i usług, aby połączyć ludzi z tym, co najważniejsze - niezależnie od tego, czy chodzi o ich współpracowników, klientów, listy odtwarzania czy ulubione gry. Razem nasza technologia utrzyma to połączenie silnym i podsyci przyszłą współpracę i zrozumienie, pomimo okoliczności, odległości lub stref czasowych.
Stanowisko: Inside Sales Account Manager - Speaking German
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Nasz Klient jest globalnym liderem w dziedzinie ujednoliconej technologii komunikacji i współpracy z 7500 pracownikami w ponad 35 krajach.
Kompleksowy zestaw inteligentnych narzędzi do ujednoliconej współpracy obejmuje systemy komunikacji osobistej i grupowej, z pełną gamą zestawów słuchawkowych, telefonów stacjonarnych i konferencyjnych oraz rozwiązań do współpracy wideo. Oprogramowanie i usługi w chmurze zapewniają zaawansowane zarządzanie, analitykę i spostrzeżenia, które są podstawą szybkich decyzji biznesowych.
Nasz Klient to ogromna firma oferująca rozwiązania komunikacyjne, która wspiera ludzkie relacje i współpracę aby przezwyciężyć odległości geograficzne dzielące ludzi.
Podsumowanie:
Pracując na określonym terytorium, będziesz inicjować i przeprowadzać procesy dotyczących możliwości sprzedaży produktów i dołączać usługi za pośrednictwem przypisanego zestawu nazwanych kont użytkowników końcowych. Będziesz generować i przeprowadzić wystarczającą liczbę transakcji, aby zapewnić osiągnięcie celów finansowych.
Rola wymaga aktywnej współpracy z wieloma działami w firmie, a zatem umiejętność budowania relacji z ludźmi jest niezbędne.
Zakres obowiązków:
Każdy dzień jest inny, ale oto ogólny zakres zadań
Osiąganie wyników w stosunku do celu finansowego co kwartał
Identyfikacja, kwalifikowanie i zamykanie możliwości dla przypisanych kont użytkowników końcowych poprzez proaktywne działania sprzedażowe i generowanie leadów marketingowych przychodzących poprzez kontakt telefoniczny i wykorzystanie technik sprzedaży społecznościowej.
Weryfikacja, że wszystkie działania sprzedażowe są rejestrowane w Sales CRM.
Osiąganie cotygodniowych KPI monitorowanych przez kierownictwo, ze szczególnym naciskiem na czas połączeń i jakość.
Zapewnianie dokładnych cotygodniowych prognoz i wgląd w działania sprzedażowe.
Koncentracja na pozycjonowaniu całego portfolio produktów i usług Klienta.
Kompilowanie i regularna aktualizacja planów kont użytkowników końcowych. Obejmuje monitorowanie i raportowanie wszystkich działań na koncie.
Wdrażanie kampanii, aby kreować nowe możliwości dołączania nowych produktów / usług
Dostosowywanie strategii regionalnej dla liderów sprzedaży.
Współpraca z Sales Engineering
Podejmowanie wszelkich innych obowiązków wymaganych do pomyślnego funkcjonowania działu.
Doświadczenie:
2 lata powiązanego doświadczenia (np. rozwój biznesu, zarządzanie kontami sprzedaży, sprzedaż technologii)
Udokumentowane sukcesy sprzedażowe
Dobre umiejętności rozwiązywania problemów
Wykształcenie wyższe
Dobra znajomość matematyki
Biegła znajomość języka niemieckiego - w mowie i piśmie na poziomie biznesowym
Biegła znajomość języka angielskiego - w mowie i piśmie na poziomie biznesowym