Wymagania przy współpracy:
- Minimum 1 rok doświadczenia w domu mediowym, agencji interaktywnej lub marketingu zintegrowanego
- Umiejętność samodzielnej realizacji projektu od A do Z
- Znajomość narzędzi komunikacji marketingowej, zwłaszcza digital
- Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów oraz utrzymania relacji z klientem
- Kreatywne i nieszablonowe myślenie
- Bardzo dobra organizacja własnych aktywności
- Komunikatywność
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, DV360 będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność planowania, zakupu oraz optymalizacji kampanii reklamowych social media będzie dodatkowym atutem
Zakres współpracy:
- Wsparcie zespołu w bieżących działaniach
- Tworzenie kosztorysów, harmonogramów i prezentacji
- Współpraca z działami strategii i kreacji
- Kontakt z klientem
- Pozyskiwanie nowych klientów
Możemy zaproponować:
- Współpracę przy projektach digitalowych dla największych marek
- Możliwość realizacji własnych pomysłów
- Przyjazną atmosferę współpracy
- Wynagrodzenie w zależności od umiejętności i zakresu współpracy: 4000 – 8000 zł netto
- Forma współpracy: B2B
- Możliwość pracy zdalnej raz w tygodniu