Zatrudniona osoba dołączy do zespołu marketingu i będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingu cyfrowego, zarówno na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych.
Główne obowiązki:
- tworzenie i realizacja strategii komunikacji digitalowej dla marki
- wsparcie zespołu rynków międzynarodowych w tworzeniu i realizacji strategii marketingu digitalowego na rynkach zagranicznych
- planowanie i realizacja kompleksowych kampanii online
- zarządzanie stronami www oraz platformami social media,
- przygotowywanie strategii komunikacji z influencerami
- planowanie, realizacja oraz pomiar skuteczności kampanii digitalowych (SEO/SEM)
- optymalizacja kanałów dystrybucji treści pod względem wymagań SEO,
(ścisła współpraca z domem mediowym, agencją przy realizacji powyższych zadań)
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów digitalowych
- doświadczenia w zarządzaniu kampaniami w mediach społecznościowych/współpracy z influencerami
- praktycznej znajomości narzędzi: Google Analitycs, AdWords, Google Insights for Search, Google Optimizer, Google Trends, Facebook Audience Insights, itp.
- bardzo dobrej znajomość języka angielskiego
- doświadczenie: we współpracy z domem mediowym, w obsłudze sklepu internetowego, w prezentowaniu oraz samodzielnym przygotowywaniu prezentacji
Oferujemy:
- pracę w stabilnej, polskiej firmie
- prywatną opiekę medyczną
- dofinansowanie do karty sportowej
- zniżki na produkty i usługi firmowe
- praca w stabilnej firmie
- dofinansowanie do szkoleń i kursów
- parking dla pracowników
- dofinansowanie do posiłków