Analityk Kampanii Marketingowych
Marketing

Analityk Kampanii Marketingowych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.

Opis stanowiska:

  • Jako analityk kampanii marketingowych będziesz kluczowym członkiem zespołu Marketingu. Szukamy osoby, która będzie generować nowe pomysły na tematy kampanii, contentu i inne działania w sieci oraz mierzyć ich skuteczność.

  • Twoim zadaniem będzie bieżąca analiza danych, wyciąganie wniosków i sugerowanie rozwiązań. Wszystko, co pozwoli opracować nowe ścieżki pozyskiwania klientów i zwiększyć zasięg prowadzonych działań dla największej platformy e-commerce w Polsce. 

  • Mamy w swoich szeregach specjalistów ds. Facebook i Google Ads, grafika, copywritera i inne kreatywne głowy, które na co dzień opracowują komunikację do klientów i potencjalnych klientów. Specjalista ds. analiz marketingowych to nowe stanowisko w naszym dziale. Szukamy osoby, która znajdzie i oceni potencjał nowych pomysłów na kampanie.

  • Jeśli chcesz tworzyć kampanie z rozmachem dla rozpoznawalnego brandu i dołączyć do fajnego zespołu to nie przegap szansy i zaaplikuj! 

Kogo poszukujemy?

Osoby z twardym skillem analitycznym, a jednocześnie otwartym umysłem. Takiej, która połączy kropki, przygotuje raport i zasugeruje nowe rozwiązania.


Czym się będziesz zajmować?

  • bieżącą analizą wyników i efektywności prowadzonych działań online (w kanałach CPC, SEO, referrale, direct)
  • opracowywaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta
  • ustalaniem celów i wskaźników kampanii
  • monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
  • przeprowadzaniem testów A/B
  • badaniem zachowań użytkowników na stronie
  • analizą grup docelowych
  • monitorowaniem aktywności konkurencji, trendów


Jakich umiejętności i cech potrzebujesz?

  • analiza danych i wyciąganie wniosków 
  • biegła znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Ads, Menedżer reklam Facebooka) 
  • zaawansowana obsługa arkuszy danych
  • opracowywanie zwięzłych raportów i dashboardów (np. w Google Data Studio)
  • otwarty umysł i szeroka perspektyw
  • umiejętność priorytetyzacji zadań
  • systematyczność i samodzielność w działaniu
  • chęć rozwijania swoich umiejętności


A ponadto, oferujemy Ci:

  • umowę o pracę
  • na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
  • po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00
  • wsparcie doskonałych specjalistów, którzy uwielbiają to co robią 
  • płaską strukturę - dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów
  • udział w branżowych wydarzeniach - targi, konferencje,szkolenia 
  • bezpłatny parking dla pracowników
  • parking rowerowy
  • strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
  • zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…