O nas: DreamCommerce SA to największy dostawca oprogramowania do prowadzenia sklepu internetowego w Polsce – działamy na rynku e-commerce od 2005 roku, a naszym flagowym produktem jest platforma sklepów Shoper, pozwalających na swobodną i profesjonalną sprzedaż online.
Z naszego oprogramowania korzysta ponad 13 tys. e-biznesów, prowadzonych przez małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorców, którzy stawiają na nowoczesny handel i technologie.
Opis stanowiska:
- Jako analityk kampanii marketingowych będziesz kluczowym członkiem zespołu Marketingu. Szukamy osoby, która będzie generować nowe pomysły na tematy kampanii, contentu i inne działania w sieci oraz mierzyć ich skuteczność.
- Twoim zadaniem będzie bieżąca analiza danych, wyciąganie wniosków i sugerowanie rozwiązań. Wszystko, co pozwoli opracować nowe ścieżki pozyskiwania klientów i zwiększyć zasięg prowadzonych działań dla największej platformy e-commerce w Polsce.
- Mamy w swoich szeregach specjalistów ds. Facebook i Google Ads, grafika, copywritera i inne kreatywne głowy, które na co dzień opracowują komunikację do klientów i potencjalnych klientów. Specjalista ds. analiz marketingowych to nowe stanowisko w naszym dziale. Szukamy osoby, która znajdzie i oceni potencjał nowych pomysłów na kampanie.
- Jeśli chcesz tworzyć kampanie z rozmachem dla rozpoznawalnego brandu i dołączyć do fajnego zespołu to nie przegap szansy i zaaplikuj!
Kogo poszukujemy?
Osoby z twardym skillem analitycznym, a jednocześnie otwartym umysłem. Takiej, która połączy kropki, przygotuje raport i zasugeruje nowe rozwiązania.
Czym się będziesz zajmować?
- bieżącą analizą wyników i efektywności prowadzonych działań online (w kanałach CPC, SEO, referrale, direct)
- opracowywaniem nowych ścieżek dotarcia do klienta
- ustalaniem celów i wskaźników kampanii
- monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
- przeprowadzaniem testów A/B
- badaniem zachowań użytkowników na stronie
- analizą grup docelowych
- monitorowaniem aktywności konkurencji, trendów
Jakich umiejętności i cech potrzebujesz?
- analiza danych i wyciąganie wniosków
- biegła znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Ads, Menedżer reklam Facebooka)
- zaawansowana obsługa arkuszy danych
- opracowywanie zwięzłych raportów i dashboardów (np. w Google Data Studio)
- otwarty umysł i szeroka perspektyw
- umiejętność priorytetyzacji zadań
- systematyczność i samodzielność w działaniu
- chęć rozwijania swoich umiejętności
A ponadto, oferujemy Ci:
- umowę o pracę
- na okresie próbnym pracę w godzinach 08.00-16.00
- po okresie próbnym elastyczny czas pracy, co oznacza że możesz pracować w godz. 07.00-18.00
- wsparcie doskonałych specjalistów, którzy uwielbiają to co robią
- płaską strukturę - dzięki czemu masz większy wpływ na szybszą realizację projektów
- udział w branżowych wydarzeniach - targi, konferencje,szkolenia
- bezpłatny parking dla pracowników
- parking rowerowy
- strefa chillout- piłkarzyki, konsola PS4 Pro
- zawsze miłe benefity: pakiet medyczny, program Multisport, imprezy integracyjne, bezpłatny angielski, wyjścia integracyjne,kawa, owoce i inne…