Jesteśmy firmą, która już od 11 lat działa na rynku. Zajmujemy się wynajmem podnośników koszowych i żurawi samojezdnych. Obecnie poszukujemy osoby, która wesprze działania promocyjne tych usług. W szczególności zajmie się naszych Facebookiem oraz Instagramem. Jeśli lubisz wyzwania - bo marketing branży budowlanej z pewnością nim jest - to zapraszamy w nasze szeregi!
Przewidywany zakres obowiązków:
- Przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej – Facebook, Instagram.
- Koordynacja działań na Facebooku oraz Instagramie.
- Copywritting – tworzeniu tekstów blogowych oraz artykułów sponsorowanych dla mediów.
- Dbanie o komunikację wewnątrz firmy oraz relację z Klientem.
- Kontakt z firmami obsługującymi EHC pod względem promocji i koordynacja ich prac (SEO, AdWords).
- Tworzenie baz potencjalnych Klientów i Partnerów.
W trakcie procesu rekrutacji będziemy zwracać szczególną uwagę na:
- Wykształcenie wyższe / mile widziane kierunki humanistyczne lub marketing.
- Doświadczenie w pracy z mediami społecznościowymi (Facebook, Instagram).
- Umiejętności koordynacji działań w zespole.
- Poczucie estetyki.
- Zdolność kreatywnego i innowacyjnego myślenia.
- Motywacja do pracy i dyspozycyjność.
- Wysoka kultura osobista.
- Wysokie umiejętności komunikacyjne.
- Doskonała organizacja pracy.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Mile widziane umiejętności: obsługa CRM, lekkie pióro, znajomość programów: Canva, Asana, Photoshop.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie - dołącz do nas! Wyślij CV za pomocą przyciski APLIKUJ.
Zgłoszenia przyjmujemy do końca grudnia.