Employer Branding Institute powstało w 2011 roku jako jedna z pierwszych agencji Employer Branding na rynku w Polsce. Od początku naszą misją była edukacja i wsparcie pracodawców w budowaniu silnych marek pracodawców. Dziś jesteśmy liderami w swojej dziedzinie. Całe nasze doświadczenie i wiedzę przekuliśmy w konkretne narzędzia, którymi chcemy się dzielić, aby wspierać pracodawców i specjalistów employer branding w budowaniu silnych marek pracodawców.
Współczesny employer branding zmienia się szybciej niż jakakolwiek inna dziedzina HR i marketingu. Dostęp i możliwości przetwarzania dużych ilości danych, nowe technologie, robotyzacja, sztuczna inteligencja, czy zmiany w konsumpcji mediów nowych pokoleń, zmieniają oblicze tej dziedziny nie do poznania.
W centrum jednak zawsze pozostaje człowiek – jego potrzeby, emocje i procesy poznawcze.
Rozumienie i umiejętne łączenie tych dwóch biegunów decyduje o sukcesie pracodawcy.
Dlatego nasze USP brzmi: pomysły + dane = efekt.
W związku z rozwojem naszej struktury poszukujemy PR & Social Media Managera.
Bez tego się nie obejdzie:
- Social Media to Twoje naturalne środowisko, wiesz wszystko o kanałach social media i jak się w nich komunikować
- Potrafisz tworzyć koncepcje i strategię obecności marek z różnych segmentów w kanałach social media
- Wiesz jak raportować działania w social media
- Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (FB Ads) i wiesz jak je optymalizować
- Masz najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych z social media i PR
- Posiadasz lekkie pióro i umiejętności copywriterskie, z naciskiem na tworzenie atrakcyjnych materiałów informacyjnych
- Piszesz najlepsze notki prasowe i jesteś skuteczny w ich publikacji
- Cechuje Cię doskonała umiejętność planowania i organizowania swojej pracy
- Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne
- Posługujesz się dobrze językiem angielskim
- Jesteś kreatywny i masz niestandardowe podejście do realizacji pomysłów
Zakres obowiązków:
- Planowanie i realizacja działań dla klientów agencji w zakresie tworzenia contentu na kanały social media
- Współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki w social media
- Wspieranie agencji w zakresie działań wizerunkowych i koordynowanie działań z zakresu PR produktowego i agencyjnego
- Sprawne tworzenie materiałów prasowych i promocyjnych agencji
- Współpraca z innymi działami firmy: kreacja, strategia, client service
- Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z mediami oraz klientami
- Reprezentowanie agencji na branżowych wydarzeniach (np. konferencje, szkolenia, warsztaty)
W EBI dostaniesz:
- Możliwość pracy z największymi brandami
- Partnerską współpracę z najlepszymi ekspertami w Employer Brandingu
- Pracę na pełen etat
- Domową, kameralną atmosferę
- Biuro przy metrze Dworzec Gdański
- Owoce w biurze nie tylko w owocowe środy
- Każdy rodzaj mleka do kawy
- Elastyczne podejście do umowy (umowa o pracę / B2B)
Brzmi ciekawie?
Aplikuj za pomocą formularza poniżej.