PR & Social Media Manager
Marketing

PR & Social Media Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Employer Branding Institute powstało w 2011 roku jako jedna z pierwszych agencji Employer Branding na rynku w Polsce. Od początku naszą misją była edukacja i wsparcie pracodawców w budowaniu silnych marek pracodawców. Dziś jesteśmy liderami w swojej dziedzinie. Całe nasze doświadczenie i wiedzę  przekuliśmy w konkretne narzędzia, którymi chcemy się dzielić, aby wspierać pracodawców i specjalistów employer branding w budowaniu silnych marek pracodawców.

Współczesny employer branding zmienia się szybciej niż jakakolwiek inna dziedzina HR i marketingu. Dostęp i możliwości przetwarzania dużych ilości danych, nowe technologie, robotyzacja, sztuczna inteligencja, czy zmiany w konsumpcji mediów nowych pokoleń, zmieniają oblicze tej dziedziny nie do poznania.
 
W centrum jednak zawsze pozostaje człowiek – jego potrzeby, emocje i procesy poznawcze.
Rozumienie i umiejętne łączenie tych dwóch biegunów decyduje o sukcesie pracodawcy.

Dlatego nasze USP brzmi: pomysły + dane = efekt.

W związku z rozwojem naszej struktury poszukujemy PR & Social Media Managera.

Bez tego się nie obejdzie:

  • Social Media to Twoje naturalne środowisko, wiesz wszystko o kanałach social media i jak się w nich komunikować
  • Potrafisz tworzyć koncepcje i strategię obecności marek z różnych segmentów w kanałach social media
  • Wiesz jak raportować działania w social media
  • Masz doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych (FB Ads) i wiesz jak je optymalizować
  • Masz najmniej 3 lata doświadczenia w samodzielnej pracy na stanowiskach związanych z social media i PR 
  • Posiadasz lekkie pióro i umiejętności copywriterskie, z naciskiem na tworzenie atrakcyjnych materiałów informacyjnych
  • Piszesz najlepsze notki prasowe i jesteś skuteczny w ich publikacji
  • Cechuje Cię doskonała umiejętność planowania i organizowania swojej pracy
  • Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Posługujesz się dobrze językiem angielskim
  • Jesteś kreatywny i masz niestandardowe podejście do realizacji pomysłów

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i realizacja działań dla klientów agencji w zakresie tworzenia contentu na kanały social media
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii komunikacji marki w social media
  • Wspieranie agencji w zakresie działań wizerunkowych i koordynowanie działań z zakresu PR produktowego i agencyjnego
  • Sprawne tworzenie materiałów prasowych i promocyjnych agencji
  • Współpraca z innymi działami firmy: kreacja, strategia, client service
  • Utrzymywanie wysokiej jakości relacji z mediami oraz klientami
  • Reprezentowanie agencji na branżowych wydarzeniach (np. konferencje, szkolenia, warsztaty)

W EBI dostaniesz:

  • Możliwość pracy z największymi brandami
  • Partnerską współpracę z najlepszymi ekspertami w Employer Brandingu
  • Pracę na pełen etat 
  • Domową, kameralną atmosferę
  • Biuro przy metrze Dworzec Gdański
  • Owoce w biurze nie tylko w owocowe środy
  • Każdy rodzaj mleka do kawy
  • Elastyczne podejście do umowy (umowa o pracę / B2B)

Brzmi ciekawie?

Aplikuj za pomocą formularza poniżej.