Nabór otwarty
Kim jesteśmy?
W Ergodesign projektujemy i doradzamy strategicznie, wprowadzamy Klientów na ścieżkę innowacji. Od trzech dekad podbijamy rynki świetnie działającymi produktami i usługami. Projektowanie w zgodzie z założeniami Circular Economy to kluczowa część naszej misji.
Jesteśmy skupieni wokół jednego celu - robić rzeczy istotne. Współpraca z nami to ciągły rozwój, bo stawiamy sobie nietuzinkowe cele. Pracujemy zespołowo. Ergodesign to ludzie, których różne charaktery i kompetencje tworzą z nas zgrany team.
U nas znajdziesz balans miedzy kreatywnym "hop do przodu" i racjonalnym podejściem badawczym. Pracujemy w naszym Ergodesign HUB, w Krakowie. Mamy do dyspozycji ponad 600 m2 przestrzeni laboratoriów, bibliotek i przestrzeni warsztatowej, w których działamy wspólnie z Klientami.
Tworzenie zaawansowanych strategii rozwojowych opartych o produkt i wizerunek marek to oczko w głowie naszej działalności. Szczycimy wdrożeniami strategii, które pomogły urosnąć w siłę naszym Klientom.
Dlaczego Ty?
Masz duże doświadczenie w wymyślaniu i implementowaniu strategii marek i realizowałeś/aś je w różnych zespołach. Stronisz od korpo-świata, bo cenisz różnorodność projektów i nowe, ciekawe wyzwania. Kreując opierasz się na badaniach i weryfikujesz nimi wynik swojej pracy. Chętnie współpracujesz z projektantami grafikami i web developerami.
Chcesz współtworzyć markę Ergodesign i uczestniczyć w sukcesach legendarnego studia projektowego. Widzisz w sobie potencjał, by w przyszłości aspirować na lidera działu w Ergodesign - i objąć stanowisko Head of Market Development Dept.
Czym będziesz się zajmować jako SC?
Jako Senior Consultant będziesz przewodzić projektom tworzenia strategii kreatywnych marek, tworzyć plany ich wprowadzenia na rynek oraz zarządzania nimi. Będziesz kierować zespołami projektowymi, a realizując utrzymywać dobre relacje z Klientami Ergodesign. Posiadane doświadczenie pozwoli Ci współtworzyć metodykę naszych nowych usług, oraz wzmocnić kompetencje naszego zespołu dzięki wymianie wiedzy.
Senior Consultant raportuje do Heada działu Market Development oraz do COO.
Szukamy osoby która:
... ma doświadczenie:
- Posiada co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w tworzeniu strategii marek i planów marketingowych.
- Posiada doświadczenie we współpracy z ciekawymi Klientami, oraz portfolio małych i większych realizacji wdrożonych na rynek.
- Ma doświadczenie we współpracy przy tworzeniu wizualnej oprawy marek (współtworzeniu brandingu z grafikami).
- Przewodziła projektom i zespołom. Tworzyła oferty, rozliczała projekty z klientami i wykonawcami. Pracowała w różnych zespołach.
- Jest na bieżąco z nowymi mediami.
... bada:
- Ma warsztat badacza - znajomość prowadzenia badań rynkowych. Sama prowadzi badania będące inputem do założeń lub weryfikacją tez. Lub:
- Umie zlecać badania, współpracować z badaczami i agencjami badawczymi oraz ocenić jakość ich pracy.
- Dobiera optymalne metody badawcze, mając na względzie cele i MVP projektu.
... kreuje:
- Jest samodzielna i kompetentna w tworzeniu strategii marek (idei marek, copywritingu, namingu).
- Idealnie jeśli tworzy plany promocji (socjal media, e-marketing, etc.,)
- Ma zdolności w kierunku content marketingu (umie go stworzyć, ale tez współpracować z ekspertami).
- Myśli systemowo. - Będzie potrafiła połączyć design z marką (uwzględniając także design produktu).
... dowodzi:
- Poprowadzi skutecznie i efektownie spotkania zespołowe oraz z klientem - w szczególności spotkania warsztatowe i prezentacje.
- Przewodzi zespołowi osiągając najwyższą jakość bez narażenia deadlinów, a zespołu na przeciążenie.
- Potrafi zdiagnozować potrzeby Klienta, zdefiniować strategię realizacji projektu oraz określić kluczowe cele i mierzalne wskaźniki sukcesu.
- Potrafi stworzyć backlog projektowy zadań dla złożonych projektów i nim zarządzać.
- Pracuje leanowo lub jest otwarta na pracę w tej metodyce.
... i ma kilka ważnych cech:
- Umie pracować w grupie i ma łatwość nawiązywania trwałych relacji
- Tworzy oraz rozwija relacje z Klientem.
- Jest nastawiona na cel, więc efektywnie i elastycznie podchodzi do realizacji zadań.
- Chce współtworzyć Ergodesign i pracować zgodnie z naszą misją i wartościami.
- Komunikuje się angielskim na poziomie C1 - business english.
- Ma wysoką kulturę osobistą i erudycję, dobre zdolności negocjacyjne, dyplomatyczne.
Dodatkowe atuty jakie mogą nas do Ciebie przekonać:
- Doświadczenie w działce PR.
- Komunikatywna znajomość innych języków obcych (np. języka niemieckiego).
- Aktywność naukowa i badawcza w ramach dziedziny designu.
- Publikacje własne i współdzielone.
- Doświadczenie pracy w różnych typach organizacji (start-up, agencja, własny biznes).
Co oferujemy?
- Kluczową funkcję w firmie o legendarnej marce. - Stabilnej firmie o 30-letniej historii.
- Różnorodne, ciekawe i pełne wyzwań projekty będące polem dla Twojej kreatywności.
- Współrealizację naszej misji: projektowania z nastawieniem na cyrkularność, zrównoważoną innowację, ekologię.
- Pracę w trybie hybrydowym (office-office + home-office)
- Świetną atmosferę, partnerskie relacje.
- Forma zatrudnienia do wyboru: etat lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i możliwości:
Podstawa 5-7 k / miesiąc (B2B lub etat brutto-brutto)
Premie 2.5 – 4 k / miesiąc (j.w.)
- Szkolenia podnoszące kompetencje.
Jeśli czujesz że to Ty... Zapraszamy Cię do naszego zespołu - Daj nam znać o sobie, wysyłając mail na adres
jobs@ergo.design w tytule wpisz
SC Brand Strategist.
Aplikując:
- Napisz kilka słów, dlaczego chciałbyś/abyś z nami pracować.
- Dołącz link do swojego profilu LinkedIn.
- Dołącz swoje dokonania i informacje o sobie, które mogą być pomocne (możesz wysłać link). Interesują nas informacje o tym, jak wygląda Twój proces projektowy, jakie problemy rozwiązałaś/eś, jakimi wartościami się kierujesz, jakie metody badawcze stosujesz. Wszystko to, co składa się na warsztat dobrego Brand Stratega.
- Dołącz dane do kontaktu (Imię Nazwisko, numer telefonu)
- Podaj miejsce swojego zamieszkania i jeśli to nie Kraków, to czy chętnie byś się tutaj przeniosła/przeniósł.
- Podaj od kiedy mogłabyś/mógłbyś zacząć pracę u nas?
- Koniecznie wskaż uczelnie i kierunki, które skończyłaś.
- Mile widziane linki do Twoich publikacji lub treści, o Tobie które pozwolą nam Cię lepiej poznać.
Nasz proces rekrutacji w kolejnych krokach:
- Z wybranymi osobami chcielibyśmy porozmawiać online.
- Krótka lista osób otrzyma zadanie sprawdzające jakość działania i myślenia w ich obszarze specjalizacji (dla niektórych stanowisk).
- Z kandydatami, którzy wydadzą nam się dobrym matchem będziemy chcieli spotkać się osobiście.