ESL jest największą na świecie firmą e-sportową. Od 20 lat ESL kształtujemy branżę rozrywkową, tworząc turnieje online i offline w najbardziej popularne gry dostępne na wszystkich platformach. Dołączając do ESL, dołączysz do zespołu pasjonatów, którzy wspólnie tworzą sukces niezliczonych i niezapomnianych imprez e-sportowych, m.in. Intel Extreme Masters w Katowicach, ESL One czy Brawl Stars Championship. Zobacz tutaj co robimy:
https://about.eslgaming.com/pl/
Do naszego zespołu w Katowicach lub Warszawie (obecnie pracujemy zdalnie) poszukujemy osoby na stanowisko: Social Media Manager
Jeśli jesteś osobą dla której ważne w pracy, oprócz wynagrodzenia i karty na siłownię, są poniższe aspekty:
- Rozwój w międzynarodowym, młodym środowisku;
- Możliwość tworzenia komunikacji dla wielu ciekawych i angażujących, globalnych projektów esportowych;
- Ciągły rozwój i brak nudy;
- Zaufanie i elastyczny czas pracy;
Możesz pochwalić się poniższymi umiejętnościami:
- Bardzo dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie, poziom C1 (warunek konieczny, będziemy sprawdzać);
- Od co najmniej 2 lat zajmujesz się nie tylko swoimi socialami z sukcesami, ale możesz pokazać nam swoje osiągnięcia w zakresie komunikacji dla marek;
- Masz uwielbienie dla deadline’ów i nie straszne Ci tabelki;
- Znasz wszystkich w swojej pracy, masz ich na messangerze i oni znają Ciebie;
- Żyjesz socialami i wiesz co w trawie piszczy;
- Wiesz co to Discord;
- Umiesz się odnaleźć na evencie i wiesz, że praca w socialach nie zamyka się od 9:00 do 17:00;
- Nigdy nie brakuje Ci słów i zawsze wiesz jak wyjść mądrze z kryzysu komunikacyjnego;
- Grasz w gry;
To właśnie Ciebie szukamy!
Wyzwania jakie na Ciebie czekają u nas:
- Tworzenie i nadzór kalendarza treści;
- Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w zakresie mediów społecznościowych w ścisłej współpracy z zespołami projektowymi i marketingiem;
- Współpraca z innymi teamami, aby uzyskać wszystkie zasoby potrzebne do utrzymania jakości i liczby postów;
- Wykorzystywanie danych i analiz, aby stale optymalizować strategię i tworzone treści;
- Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami i trendami w mediach społecznościowych;