Social Media Manager
Marketing

Social Media Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
ESL jest największą na świecie firmą e-sportową. Od 20 lat ESL kształtujemy branżę rozrywkową, tworząc turnieje online i offline w najbardziej popularne gry dostępne na wszystkich platformach. Dołączając do ESL, dołączysz do zespołu pasjonatów, którzy wspólnie tworzą sukces niezliczonych i niezapomnianych imprez e-sportowych, m.in. Intel Extreme Masters w Katowicach, ESL One czy Brawl Stars Championship. Zobacz tutaj co robimy: https://about.eslgaming.com/pl/

Do naszego zespołu w Katowicach lub Warszawie (obecnie pracujemy zdalnie) poszukujemy osoby na stanowisko: Social Media Manager
 
Jeśli jesteś osobą dla której ważne w pracy, oprócz wynagrodzenia i karty na siłownię, są poniższe aspekty:
 
  • Rozwój w międzynarodowym, młodym środowisku;
  • Możliwość tworzenia komunikacji dla wielu ciekawych i angażujących, globalnych projektów esportowych;
  • Ciągły rozwój i brak nudy;
  • Zaufanie i elastyczny czas pracy;
 
Możesz pochwalić się poniższymi umiejętnościami:
 
  • Bardzo dobrą znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie, poziom C1 (warunek konieczny, będziemy sprawdzać);
  • Od co najmniej 2 lat zajmujesz się nie tylko swoimi socialami z sukcesami, ale możesz pokazać nam swoje osiągnięcia w zakresie komunikacji dla marek;
  • Masz uwielbienie dla deadline’ów i nie straszne Ci tabelki;
  • Znasz wszystkich w swojej pracy, masz ich na messangerze i oni znają Ciebie;
  • Żyjesz socialami i wiesz co w trawie piszczy;
  • Wiesz co to Discord;
  • Umiesz się odnaleźć na evencie i wiesz, że praca w socialach nie zamyka się od 9:00 do 17:00;
  • Nigdy nie brakuje Ci słów i zawsze wiesz jak wyjść mądrze z kryzysu komunikacyjnego;
  • Grasz w gry;
 
To właśnie Ciebie szukamy!
 
Wyzwania jakie na Ciebie czekają u nas:
 
  • Tworzenie i nadzór kalendarza treści;
  • Tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji w zakresie mediów społecznościowych w ścisłej współpracy z zespołami projektowymi i marketingiem;
  • Współpraca z innymi teamami, aby uzyskać wszystkie zasoby potrzebne do utrzymania jakości i liczby postów;
  • Wykorzystywanie danych i analiz, aby stale optymalizować strategię i tworzone treści;
  • Bycie na bieżąco z najlepszymi praktykami i trendami w mediach społecznościowych;