Specjalista Customer Service
Obsługa klienta

Specjalista Customer Service

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Evenea, marka która pomogła ponad milionowi klientów zmienia swoje oblicze. Dziś jesteśmy liderem wydarzeń biznesowych w Polsce a naszym celem jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki, która najskuteczniej wspiera organizatorów praktycznie wszystkich rodzajów wydarzeń. Jako zespół dotychczas tworzyliśmy takie marki jak: Wolves Summit, See Bloggers, czy Sales Gate. Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z dynamicznym rozwojem marki Evenea. Stawiamy na rozwój talentów i indywidualną ścieżkę rozwoju. Dla nas to nie tylko słowa. Bardzo mocno stawiamy na działanie zorientowane na cel. 

Jesteśmy młodym, dynamicznym i bardzo szybko rozwijającym się zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy, którą tworzy mocno zmotywowany i zaangażowany zespół zorientowany na sprzedaż i marketing, wykorzystując najnowsze trendy w tych obszarach. 

Jeżeli lubisz stale się rozwijać i podnosić sobie poprzeczkę, mieć kontakt z dużą ilością ludzi, kochasz wyzwania i dużą dynamikę pracy oraz chcesz w szybkim czasie zobaczyć wysokie wyniki i namacalne efekty swojej pracy i przy okazji otrzymać wynagrodzenie adekwatnie zmieniające się wraz z Twoimi umiejętnościami, to oznacza, że być może szukamy właśnie Ciebie! 

Wymagania:

  • umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów po stronie użytkownika
  • praktyczna znajomość aplikacji użytkowych w tym Microsoft Office lub Google Apps
  • sumienność, komunikatywność i cierpliwość
  • wysoka kultura komunikacji pisemnej z klientami
  • cierpliwość i pozytywne nastawienie podczas kontaktu z klientem
  • zrozumienie dla problemów i potrzeb klienta końcowego
  • umiejętność szybkiego uczenia się nowych aplikacji
  • znajomość jęz. angielskiego
  • znajomość systemu ticketowego, wcześniejsze doświadczenie z ZenDesk albo Hubspot będzie dodatkowym atutem
  • dodatkowe zainteresowanie i wiedza z zakresu nowych technologii oraz IT będzie mile widziana

Obowiązki:

  • analiza przyczyn powstania problemów po stronie klienta
  • rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez organizatorów w serwisie evenea.pl
  • współpraca z pozostałymi Działami w ramach realizowanego wsparcia dla Użytkowników
  • obsługa 1 linii wsparcia użytkowników
  • monitoring systemu ticketowego i pomoc organizatorom
  • wsparcie dla klientów, zespołu wewnętrznego oraz wyższej kadry kierowniczej

Oferujemy:

  • szybki rozwój w młodym i niezwykle dynamicznym zespole
  • praktyczne szkolenia podnoszące kompetencje (uczymy się od najlepszych z Europy i USA)
  • dofinansowanie do aktywności sportowych 
  • doskonalenie i nauka języka angielskiego
  • nastawienie na rozwój osobisty oraz zespołowy