Evenea, marka która pomogła ponad milionowi klientów zmienia swoje oblicze. Dziś jesteśmy liderem wydarzeń biznesowych w Polsce a naszym celem jest stworzenie globalnie rozpoznawalnej marki, która najskuteczniej wspiera organizatorów praktycznie wszystkich rodzajów wydarzeń. Jako zespół dotychczas tworzyliśmy takie marki jak: Wolves Summit, See Bloggers, czy Sales Gate. Dziś poszukujemy osób, które wraz z nami podejmą kolejne wyzwania związane z dynamicznym rozwojem marki Evenea. Stawiamy na rozwój talentów i indywidualną ścieżkę rozwoju. Dla nas to nie tylko słowa. Bardzo mocno stawiamy na działanie zorientowane na cel.
Jesteśmy młodym, dynamicznym i bardzo szybko rozwijającym się zespołem, stawiającym na dobrą atmosferę pracy, którą tworzy mocno zmotywowany i zaangażowany zespół zorientowany na sprzedaż i marketing, wykorzystując najnowsze trendy w tych obszarach.
Jeżeli lubisz stale się rozwijać i podnosić sobie poprzeczkę, mieć kontakt z dużą ilością ludzi, kochasz wyzwania i dużą dynamikę pracy oraz chcesz w szybkim czasie zobaczyć wysokie wyniki i namacalne efekty swojej pracy i przy okazji otrzymać wynagrodzenie adekwatnie zmieniające się wraz z Twoimi umiejętnościami, to oznacza, że być może szukamy właśnie Ciebie!
Wymagania:
- umiejętność diagnozowania oraz rozwiązywania problemów po stronie użytkownika
- praktyczna znajomość aplikacji użytkowych w tym Microsoft Office lub Google Apps
- sumienność, komunikatywność i cierpliwość
- wysoka kultura komunikacji pisemnej z klientami
- cierpliwość i pozytywne nastawienie podczas kontaktu z klientem
- zrozumienie dla problemów i potrzeb klienta końcowego
- umiejętność szybkiego uczenia się nowych aplikacji
- znajomość jęz. angielskiego
- znajomość systemu ticketowego, wcześniejsze doświadczenie z ZenDesk albo Hubspot będzie dodatkowym atutem
- dodatkowe zainteresowanie i wiedza z zakresu nowych technologii oraz IT będzie mile widziana
Obowiązki:
- analiza przyczyn powstania problemów po stronie klienta
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez organizatorów w serwisie evenea.pl
- współpraca z pozostałymi Działami w ramach realizowanego wsparcia dla Użytkowników
- obsługa 1 linii wsparcia użytkowników
- monitoring systemu ticketowego i pomoc organizatorom
- wsparcie dla klientów, zespołu wewnętrznego oraz wyższej kadry kierowniczej
Oferujemy:
- szybki rozwój w młodym i niezwykle dynamicznym zespole
- praktyczne szkolenia podnoszące kompetencje (uczymy się od najlepszych z Europy i USA)
- dofinansowanie do aktywności sportowych
- doskonalenie i nauka języka angielskiego
- nastawienie na rozwój osobisty oraz zespołowy