(Junior) Marketing Automation Specialist
Marketing

(Junior) Marketing Automation Specialist

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
W FERA kochamy zwierzęta, dlatego naszą misją jest dbanie o to, żeby każdy zwierzak był zdrowy, szczęśliwy i miał pełny brzuszek. Od momentu powstania w 2014 roku pracujemy nad tym, aby się ciągle rozwijać i wyznaczać nowe standardy w opiece nad zwierzętami.

Jesteśmy dumni z tego, że plasujemy się w czołówce największych i najszybciej rozwijających się sklepów internetowych z produktami dla zwierząt w Polsce. Dysponujemy nowoczesnym centrum logistycznym, wykorzystujemy marketing automation, big data i personalizację, co sprawie że sprzedaż online jest prowadzona bardzo efektywnie.

Z sukcesem funkcjonujemy na 7 rynkach europejskich. Dostarczamy klientom jedną z najszerszych ofert: ponad 13 000 produktów dla zwierząt, w tym 3 marki własne na wyłączność.

Dążymy  do jakości i doskonałości w naszej pracy i relacjach zawodowych. Stawiamy na dynamiczne i elastyczne podejście oraz na ludzi, którzy pracując z nami mają realny wpływ na przyszłość oraz ciągły rozwój firmy.

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas celem nadrzędnym, dlatego tak bardzo cieszą nas pozytywne reakcje i opinie na temat zakupów na fera.pl. Zdobywane rokrocznie nagrody dają nam satysfakcję, ale też motywację, żeby jeszcze mocniej pracować nad tym, aby Klienci mogli nam zaufać i dlatego każdego dnia dokładamy wszelkich starań, żeby ich nigdy nie zawieść.

 

          W związku z dynamicznym rozwojem naszych aktywności marketingowych poszukujemy osób na stanowisko
                                                               (Junior) Marketing Automation Specialist.
 
Twoim zadaniem będzie:

  • planowanie oraz konfigurowanie kampanii z zakresu marketingu automatycznego w kanałach email, webpush, sms,
  • obsługa kampanii na 7 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej,
  • utrzymywanie jakości i rozbudowa bazy danych o klientach,
  • monitorowanie i analiza wyników prowadzonych aktywności,
  • regularna analiza działań konkurencji oraz narzędzi dostępnych na rynku,
  • tworzenie rekomendacji dalszych działań.

Szukamy Ciebie, jeżeli:

  • jesteś kreatywną i skrupulatną osobą, potrafisz analizować dane i wyciągać z nich wnioski,
  • szukasz pracy z pogranicza marketingu i technologii,
  • masz 1-2 lat doświadczenia na stanowisku związanym z marketing automation,
  • posiadasz wyższe wykształcenie lub jesteś na ostatnim roku studiów,
  • masz doświadczenie pracy z systemem marketing automation lub podobnym (np. Synerise, Salesforce, SalesManago, edrone),
  • znasz i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
   
Mile widziana znajomość html, css, js i/lub doświadczenie przy rozwiązaniach typu SaaS, Google Tag Manager, SQL,
   
Możemy zaoferować Ci:

  • pracę w szybko rosnącej firmie e-commerce ze specjalistami, którzy chętnie przekażą swoją wiedzę,
  • realny wpływ na procesy zachodzące w firmie w zakresie zajmowanego stanowiska,
  • prywatne ubezpieczenie i opiekę zdrowotną,
  • elastyczny grafik pracy.

Pracujemy we Wrocławiu. 

Rekrutację przeprowadzamy zdalnie.