Halo? Czy jest tu jakiś CyberOgarniacz aka Account Manager?
Szukamy osób:
- z min. 5-letnim doświadczeniem w agencji digitalowej na stanowisku: Project Manager, Account Manager lub Content Manager,
- z udokumentowaną wiedzą na temat produkcji cyfrowych treści (artykułów, infografik, wideocastów, podcastów, etc.) – czyt. posiadających zacne portfolio projektowe ,
- dobrze zorganizowanych, samodzielnych, nastawionych na szukanie rozwiązań (nawet jeśli coś wymyka się spod kontroli),
- lubiących technologie.
Lista mast-hewów:
- umiejętność tworzenia zrozumiałych briefów dla autorów, grafików i mediaplannerów (znajomość formatów, rozdzielczości, nomenklatury),
- znajomość w praktyce kanałów dystrybucji cyfrowych treści (social media, blogosfera, vlogosfera, serwisy wertykalne, rozwiązania out of the box – chętnie damy się zaskoczyć!),
- wiedza z zakresu obsługi Google Analitycs, Search Console, CMSów (zarządzanie treścią),
- opanowanie języka polskiego (w mowie i piśmie na wysokim poziomie) – to wcale nie jest takie proste!
- doświadczenie w planowaniu i rozliczaniu budżetów (świat XLS’ów),
- last but not least – język Szekspira nie jest Ci obcy (serio, serio, bo sprawdzimy na rozmowie :).
Fajnie jakbyś też:
- wiedział/a, co to keynote, pages, numbers, trello, dropbox i DOC-sy na Googlu
A co możemy dać Ci w zamian?
- ludzkie podejście do godzin pracy i życia prywatnego (choć lubimy je czasem pomóc zorganizować),
- sprzęt z Jabłuszkiem (no chyba że się uprzesz na Okienka),
- zacną, adekwatną do wiedzy i doświadczenia pensję,
- kartę na fitness dla odreagowania i deal z opieką zdrowotną na wszelki wypadek,
- biureczko w biurze w centralnym Centrum,
- kooperację z dużymi, globalnymi firmami.
Się zgadza wszystko? Czekamy na Twoje CV i portfolio projektowe (byłoby miło).
Jeśli będzie nam ze sobą po drodze – na pewno zadzwonimy :)