Flotman Sp. z o.o. to firma technologiczna z obszaru Big Data/IoT, jeden z liderów w branży systemów lokalizacji GPS i zarządzania flotą. W 2020 roku otrzymaliśmy tytuł Diamentu Forbes. Rok wcześniej mieliśmy także zaszczyt odebrać nagrodę Gazeli Biznesu oraz Flotowego Lidera Innowacyjności. Oferowany przez nas system był opisywany m.in. przez Puls Biznesu oraz magazyn Forbes. Spółka odnosi sukcesy dzięki zaangażowaniu osób, które ją tworzą. Poszukujemy utalentowanych i pełnych zapału do pracy specjalistów, którzy razem z nami będą budować firmę. W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy osoby, będzie tworzyła dział marketingu.
Specjalista ds. Marketing Automation
CO NALEŻAŁOBY DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:
- Opracowanie i wdrażanie kampanii lead generation oraz CRM w obszarze B2B
- Tworzenie ścieżek nurturingowych oraz kampanii lead generation
- Rozwijanie narzędzi marketing automation oraz maksymalizowanie ich potencjału
- Tworzenie założeń integracji strony www oraz aplikacji z systemem marketing automation
- Realizowanie kampanii opartych o AdWords, e-mailing, SMS, push notifications
- Wspieranie kampanii realizowanych przez zespół sprzedażowy
- Maksymalizacja wskaźników konwersji i zaangażowania klientów poprzez tworzenie, zarządzanie i optymalizację procesów marketingowych
- Wdrażanie strategii segmentacji klientów i treści odpowiadających ich indywidualnym potrzebom
- Analiza wyników, ocena i monitorowanie procesów
- Monitorowanie rynku i otoczenia konkurencyjnego oraz rekomendacje rozwiązań w zakresie możliwości optymalizacji narzędzi marketing automation
DOŚWIADCZENIE I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRYCH SZUKAMY:
- Doświadczenie w realizacji kampanii lead generation i marketing automation (min. 2 lata),
- Doświadczenie w korzystaniu z narzędzi do marketing automation (mile widziana znajomość Pardot lub innych narzędzi typu GetResponse, Hubspot lub Marketo)
- Doświadczenie w pracy z systemami typu CRM (mile widziana znajomość Salesforce)
- Znajomość zagadnienia z obszaru kampanii online, social media i e-mail marketingu
- Znajomość zasad komponowania treści oraz grafik marketingowych
- Umiejętność opracowania oraz egzekucji testów A/B
- Umiejętność organizacji pracy, planowania i działania zgodnie z przyjętą strategią (KPI, harmonogramy)
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
MY W ZAMIAN OFERUJEMY:
- Możliwość korzystania z najnowocześniejszych narzędzi (Salesforce, Pardot)
- Dużą samodzielność, możliwość inicjowania i wdrażania własnych rozwiązań
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie technologicznej
- Realny wpływ na strategię marketingową oraz sprzedażową
- System premiowy
- Możliwość realnego wpływu na rozwój swojej ścieżki kariery
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (karta sportowa lub bilet ZTM)