Junior Product Support Specialist PL+EN
Obsługa klienta

Junior Product Support Specialist PL+EN

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Junior Product Support Specialist (PL+EN)
- umowa zlecenie, pół etatu
 
Jesteśmy firmą IT, czołowym w Europie Centralnej i Wschodniej dostawcą systemu Virtual Data Room. Nasz system pozwala firmom dużym i małym wymieniać poufne dokumenty z zewnętrznymi partnerami, doradcami, inwestorami, głównie w procesach fuzji i przejęć. Jesteśmy grupą pasjonatów i dobrych znajomych. Cenimy sobie dobrą atmosferę w pracy i ducha współpracy.
 
Chcesz zdobyć unikatowe doświadczenie w firmie świadczącej innowacyjne na polskim rynku usługi? Dołącz do naszego Zespołu Obsługi Klienta i zdecyduj o kształcie swojej kariery!
SaaS Solutions,  
Lokalizacja: Zdalnie/Poznań
 
Czego oczekujemy (MUST HAVE)?

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra obsługa pakietu MS Office oraz ogólna dobra znajomość obsługi komputera
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i współpracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i elastycznej priorytetyzacji zadań
  • Dobra organizacja pracy własnej i obowiązków współdzielonych
  • Dyspozycyjność: min. 20 godziny w tygodniu, 1-2 weekendy on-call w miesiącu (elastycznie, w zależności od potrzeb i możliwości stron)
 
Dodatkowe atuty (NICE TO HAVE)?

  • Doświadczenie w Obsłudze Klienta
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji lub spotkań
  • Dodatkowe języki, np. niemiecki. 
  • Zdolność analitycznego myślenia, kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • Podstawowa wiedza na temat zagadnień związanych z działaniem systemów informatycznych
 
Co będzie w zakresie Twojej odpowiedzialności po okresie wdrożenia?

  • Wsparcie Kierownika Projektu w kontakcie z klientami z całego świata
  • Rozwiązywanie trudności technicznych użytkowników systemu VDR na 1 linii wsparcia (telefonicznie, mailowo, przez czat, w języku polskim i angielskim) oraz współpraca z 2 linią wsparcia w ramach eskalacji zgłoszeń
  • Realizacja powierzonych przez Klienta zadań i zleceń
  • Prowadzenie spotkań demonstracyjnych
  • Budowanie Bazy Wiedzy VDR FORDATA i zadania Back Office 
  • Współpraca z działem R&D i IT  przy rozwoju i testowaniu aplikacji Virtual Data Room
 
Co zyskasz:

  • Wynagrodzenie + system motywacyjny (Pakiet opieki zdrowotnej, Multisport) 
  • Szkolenia twarde i miękkie, zewnętrzne i wewnętrzne, zajęcia językowe
  • Elastyczny czas pracy, praca zmianowa w trybie hybrydowym
  • Praca w szybko rozwijającej się branży (SaaS, EFSS)
  • Pracę w młodym i zgranym zespole, w fajnej atmosferze
  • Niekorporacyjna kultura organizacyjna firmy
  • Fantastyczna okazja do wprowadzenia w życie własnych pomysłów/usprawnień
  • Zdobycie unikatowego doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Możliwość zapoznania się ze specyfiką pracy przy organizacji badań, audytów, przejęć i procesów transakcyjnych
  • Profesjonalny i konstruktywny feedback nt. jakości realizowanych zadań