
Poznaj
Forum Media Polska - od ponad 20 lat dostarczamy placówkom oświatowym, służbie zdrowia, menedżerom i przedsiębiorcom rozwiązań ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej oraz wykonywanie codziennych obowiązków zawodowych.
Twój zakres obowiązków:
- Będziesz odpowiedzialny/a za budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Forum Media Polska.
- Spokojnie, nie będziesz musiał/a ich wyszukiwać samodzielnie, będziesz pracować na naszych, zweryfikowanych bazach danych i kontaktował się z naszymi Klientami. Przekonasz się, że kontakt telefoniczny może dawać wiele satysfakcji.
- Liczymy, że potrafisz doradzać – bazując na naszych produktach, chcemy abyś pomagał/a Klientom w dokonywaniu najlepszych wyborów.
- Doświadczenie w sprzedaży? Jeżeli z zaangażowaniem podchodzisz do swoich obowiązków, ławo nawiązujesz kontakty – nie martw się! Z brakiem doświadczenia też sobie poradzimy.
- Zapoznamy Cię ze wszystkimi produktami, dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie cykl szkoleń wprowadzających w formie online.
- Gdybyś miał pytania i wątpliwości – do Twojej dyspozycji jest cały zespół i Manager, który pomoże Ci w każdej sytuacji.
- Kontakt telefoniczny z Klientami – unikamy szablonów i skryptów, nie chcemy „automatów” ;) Pozwalamy na kreatywność i bazujemy na Twoim własnym stylu prowadzenia rozmów.
- Pracujesz wyłącznie z miejsca, które Tobie odpowiada najbardziej – dom, ogród, własne biuro!
- Wyposażymy Cię we wszystkie potrzebne narzędzia – laptop i zestaw słuchawkowy! Potrzebujesz jedynie dobrego Internetu ;)
Nasze wymagania:
- Doświadczenie w pracy w call center sprzedażowym lub supportowym;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- Dobra znajomość obsługi komputera;
- Doświadczenie w pracy z klientem B2B i B2C;
- Samodzielność w działaniu;
- Zaangażowanie, komunikatywność, odporność na stres;
- Umiejętność w budowaniu relacji z klientem.
Oferujemy:
📃 Umowę o pracę na każdym etapie zatrudnienia – od okresu próbnego do umowy na czas nieokreślony.
📈 Jasną ścieżkę kariery – dzielą Cię 3 kroki aby z Młodszego Specjalisty stać się Starszym Doradcą Klienta Biznesowego.
💰 Stałe wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny, który nie ma górnej granicy.
⌚ Stałe godziny pracy 8:00-16:00.
🎁 Bony finansowe na święta.
🩺 Prywatną opiekę w LUX MED.
☂ Ubezpieczenie na życie.
🎉 Dodatkowy urlop w urodziny.
🅿 Parking dla pracowników.
☕ Kawa, herbata.