tworzenie takich treści, jak artykuły eksperckie, case studies, notki prasowe, e-booki, raporty branżowe, poradniki, opisy na strony internetowe, treści mailingów, hasła reklamowe, itp.
korekta i redakcja różnych rodzajów treści marketingowych,
przygotowywanie researchów na zlecone tematy,
współudział w tworzeniu strategii dystrybucji treści,
wsparcie w przygotowywaniu prezentacji biznesowych i ofert handlowych,
współudział w tworzeniu strategii komunikacyjnej firmy.
Oczekujemy:
minimum 2- letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
umiejętności tworzenia wysokiej jakości treści w różnych formatach marketingowych,
lekkiego pióra i bardzo dobrej znajomości języka polskiego,
kreatywnego podejścia do powierzonych działań,
bardzo dobrej organizacji pracy i dbałości o szczegóły,
inicjatywy i samodzielności w działaniu,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w branży e-commerce.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
możliwość pracy zdalnej z różnych miejsc Polski i spotykania się z nami tylko w uzgodnionych terminach,
współpracę na podstawie umowy zlecenie lub b2b,
nieformalną atmosferę pracy,
wsparcie ze strony doświadczonego zespołu,
ciekawe projekty i możliwość zdobycia doświadczenia w branży internetowej,
benefity - kartę MultiSport, lekcje języka angielskiego,
możliwość podwyższenia swoich umiejętności poprzez udział w szkoleniach i konferencjach branżowych.