Dział Analiz odpowiada za wykonywanie zaawansowanych analiz i niestandardowych raportów, niedostępnych z poziomu interfejsów produktów Gemius. Zespół przygotowuje zarówno rozwiązania jednorazowe, jak i automaty do cyklicznych, bądź często powtarzających się zapytań, opiekuje się infrastrukturą oraz wdraża i rozwija nowe raporty.
Twoimi zadaniami będą:
- przygotowywanie raportów oraz statystyk z narzędzi Gemius, takich jak PostBuy, AdReal, Audience;
- dbałość o jakość prezentowanych przez nas danych na rynkach zagranicznych m.in. polskim, niemieckim, belgijskim, duńskim oraz tureckim,
- poszukiwanie niestandardowych odchyleń i nieścisłości w licznych zbiorach danych z wykorzystaniem podstawowych narzędzi jak Excel, ale również bardziej zaawansowanych jak narzędzia dostępne w Linux, Python (z biblioteką Pandas),
- aktywną współpracę z działami Client Service, Sprzedaży oraz Metodologii przy przygotowywaniu innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń.
Oczekujemy:
- doświadczenia w przetwarzaniu dużych zbiorów danych socjo-demograficznych oraz wyciąganiu na ich podstawie wniosków,
- znajomości branży badawczej lub/i mediowej,
- wysokich umiejętności analityczne, orientacji na detal oraz zacięcia do wyszukiwania nieścisłości,
- bardzo dobrego poziomu języka angielskiego.
Dołączając do nas:
- będziesz mieć szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy poprzez możliwość samodzielnej realizacji projektów oraz opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań,
- poznasz metody badania internetu pracując z najlepszymi specjalistami,
- zapewnimy Ci duże możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmowową),
- proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między Pracownikami, elastyczne godziny pracy), szeroki zakres firmowych benefitów (m.in. karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność, masaże, integracje).