Junior Internet Technology Specialist
Obsługa klienta

Junior Internet Technology Specialist

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Gemius S.A.

Gemius S.A.

Jesteśmy międzynarodową firmą badawczo-technologiczną dostarczającą dane i zaawansowane rozwiązania marketingowe. Oferujemy kompleksowe usługi dla reklamodawców, właścicieli mediów i agencji reklamowych, wydawców oraz e-commerce. Dzięki unikatowemu procesowi przetwarzania danych i technologii zapewniamy klientom nasze wysoko wartościowe produkty, niestandardowe rozwiązania i doskonałą obsługę.

Wymagane umiejętności

it

support

junior

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Dlaczego warto z nami współpracować?

  • będziesz mieć szerokie pole do wykazania własnej inicjatywy poprzez możliwość samodzielnej realizacji projektów oraz opracowywania i wdrażania własnych rozwiązań,
  • zapewnimy Ci możliwość poznania metod badania internetu pod okiem najlepszych specjalistów,
  • oferujemy elastyczne godziny pracy,
  • proponujemy Ci nieformalny styl pracy (brak dress codu, bardzo dobre relacje między pracownikami),
  • zapewnimy Ci duże możliwości rozwoju (szkolenia zewnętrzne, wewnętrzne, konferencje, biblioteczkę firmową),
  • zagwarantujemy Ci elastyczne warunki pracy (praca w trybie hybrydowym) oraz ciekawe benefity (m.in. zdrowa żywność, nauka agielskiego, masaże…).

Zakres obowiązków:

Jako Junior Internet Technology Specialist będziesz pracować w zespole technicznym działu Client Service. Pracownicy w tym zespole wspierają klientów wewnętrznych w rozwiązywaniu problemów technicznych (np. związanych np. z działaniem narzędzi Gemiusa) oraz prowadzą projekty związane z podnoszeniem jakości surowych danych wykorzystywanych w produktach Grupy Gemius.

Zespół ściśle współpracuje z działami IT firmy, Product Ownerami oraz oddziałami lokalnymi.

 Za co będziesz odpowiedzialny?

  • udział w projektach związanych z weryfikacją i podnoszeniem jakości danych surowych (wykonywanie i tworzenie testów mierników, automatyzowanie testów, zgłaszanie zauważonych niespójności oraz proponowanie rozwiązań),
  • rozwiązywanie problemów technicznych związanych z naszymi narzędziami,
  • przetwarzanie i analiza dużych zbiorów danych,
  • koordynacja i obsługa zgłoszeń problemów technicznych w systemie elektronicznym Jira.

Nasze wymagania:

  • podstawowa znajomość obsługi bashowych narzędzi do przetwarzania danych (np. awk, grep, sed, cut),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu bardzo dobrym,
  • zdolności komunikacyjne (tłumaczenia zawiłych zjawisk technicznych w sposób zrozumiały dla mniej zaawansowanych odbiorców)
  • chęć do nauki i rozwoju,
  • zainteresowanie branżą technologiczną,
  • umiejętność rozwiązywania problemów technicznych i wyszukiwania informacji w sieci,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • proaktywność w podejściu do zleconych zadań.

Dodatkowe umiejętności:

  • znajomość Pythona lub chęć do nauki,
  • znajomość obsługi narzędzi developerskich w przeglądarkach internetowych.
 
Zapraszamy do aplikowania!