Dołączysz do zespołu rozwijającego badanie rynku reklamy online gemiusAdReal na rynku francuskim, które dostarcza Klientom dane pozwalające na analizowanie strategii konkurencji i efektywności własnych kampanii.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- czuwanie nad jakością badania reklamy we współpracy z zespołem odpowiedzialnym za kategoryzację,
- tworzenie i egzekwowanie procedur kontroli jakości,
- analizowanie jakości pracy zespołu odpowiedzialnego za kategoryzacje,
- praca nad automatyzowaniem procesu,
- kategoryzacja kampanii kluczowych Klientów oraz dbanie o jakość kategoryzacji,
- kontakt z Klientami na rynku francuskim – bieżące rozwiązywanie problemów.
Nasze wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
- zainteresowanie marketingiem,
- umiejętność sprawnego wyszukiwania treści w internecie,
- dokładność i obowiązkowość,
- myślenie analityczne,
- umiejętność szybkiej nauki,
- znajomość francuskich marek (znajomość rynku reklamowego będzie dodatkowym atutem).
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość podstaw języka HTML,
- udział w wymianach studenckich lub dłuższy pobyt we Francji.
Pracując z nami zyskujesz:
- możliwość aktywnego udziału w największym w naszej części świata projekcie badania reklamy cross-media (telewizja i digital)
- pracę w międzynarodowym środowisku, w rozwojowej i dynamicznej branży,
- mnóstwo możliwości do wykazania własnej inicjatywy,
- możliwość zdobywania wiedzy i nowych umiejętności pod okiem najlepszych specjalistów,
- ciekawe benefity (karta sportowa/medyczna, zdrowa żywność, itd.) oraz dobre warunki pracy i stabilne zatrudnienie.
Zapraszamy do aplikowania!