Dział Analiz odpowiada za wykonywanie zaawansowanych analiz i niestandardowych raportów, niedostępnych z poziomu interfejsów produktów Gemius. Zespół przygotowuje zarówno rozwiązania jednorazowe, jak i automaty do cyklicznych, bądź często powtarzających się zapytań, opiekuje się infrastrukturą oraz wdraża i rozwija nowe raporty.
Twoimi zadaniami będą:
- pozyskiwanie, przetwarzanie, łączenie danych z różnych źródeł,
- szerokie spojrzenie na jakość danych oraz weryfikacja ich poprawności,
- tworzenie narzędzi automatyzujących i usprawniających pracę zespołu w zakresie analizy danych,
- przygotowywanie raportów w języku polskim i angielskim,
- aktywna współpraca z innymi zespołami w firmie przy przygotowywaniu innowacyjnych rozwiązań i udoskonaleń w zakresie analizy danych.
Oczekujemy:
- doświadczenia w przetwarzaniu dużych zbiorów danych,
- znajomości branży mediowej lub/i badawczej,
- umiejętności pracy w środowisku Linux/Unix®,
- umiejętności programowania w językach skryptowych: Python, Bash lub innych,
- znajomości narzędzi umożliwiających przetwarzanie plików tekstowych, np. awk, grep, sed oraz znajomość relacyjnych baz danych,
- wysokich umiejętności analitycznych i krytycznego spojrzenie na dane,
- bardzo dobrego poziomu języka angielskiego.
Zaczynając przygodę z Gemiusem zyskujesz:
- dostęp do unikalnej wiedzy i zaawansowanych analiz marketingowych,
- możliwość rozwój w międzynarodowym środowisku wspierającym unikalne rozwiązania,
- brak dress codu i prezent z okazji rocznicy pracy,
- pracę w modelu hybrydowym, elastyczne godziny i forma zatrudnienia (umowa o prace, b2b, umowa zlecenie),
- nieformalny styl pracy ceniący różnorodność i otwartość na nowe pomysły, zgrany zespół,
- wiele benefitów, np. opiekę zdrowotną, lekcje angielskiego, masaże, przekąski w biurze, integrację, szkolenia i wiele innych.