Customer Experience Manager
Sprzedaż

Customer Experience Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

GET IT Language Solutions


Cześć! Hello! ¡Hola! Hallo! Salut!


Zastanawiasz się, kim jesteśmy?

  • Jeden z liderów polskiego rynku usług tłumaczeń dla biznesu – to właśnie GET IT. 
  • Od ponad 20 lat realizujemy projekty dla największych polskich i międzynarodowych firm.
  • Nie straszne nam najbardziej egzotyczne pary językowe.
  • Najnowsze technologie? Jesteśmy zawsze krok do przodu!

Obsługa największych korporacji o rozbudowanej strukturze to dla nas codzienność, ale sami…
wolimy kameralną atmosferę pracy i pielęgnujemy relacje w zespole. Dbamy też o work-life balance każdego z nas. :)

Przekonaj się o tym na naszym Instagramie: https://www.instagram.com/getitpeople/

Szukasz pracy związanej z obsługą klienta? 
Wspaniale! My szukamy osoby do naszego zespołu na stanowisko:

Customer Experience Manager


Miejsce pracy: Warszawa


Co będzie należało do Twoich zadań:

  • opracowywanie strategii doskonalenia doświadczeń klienta i nadzór nad jej realizacją  (punkty styku, budowanie ścieżek klienckich poprzez działania online i stacjonarne, np. targi, konferencje i spotkania biznesowe),
  • obmyślanie i uruchamianie działań dotyczących utrzymania lojalności, polecalności, analizy i oceny poziomu jakości obsługi oraz satysfakcji klienta,
  • projektowanie standardów jakości obsługi klienta,
  • opracowanie procesu budowania stabilnych relacji z klientami, opartych na partnerstwie, 
  • udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacji we współpracy z działami sprzedaży i marketingu, dobór ścieżek i narzędzi komunikacji,
  •  doskonalenie procesu reklamacji,
  • opracowanie procesu analizy trendów rynkowych (klienci, konkurencja).
 
Co możemy Ci zaoferować?

  • dogodną dla Ciebie formę umowy,
  • ekscytującą pracę pełną wyzwań,
  • możliwość współpracy z największymi polskimi i globalnymi firmami (blue chip),
  • możliwość intensywnego rozwoju zawodowego w gronie świetnych (i przemiłych) specjalistów,
  • welcome week wraz z serią szkoleń,
  • pracę na najnowocześniejszych systemach,
  • komfortowe biuro bogate w kawę,
  • elastyczne godziny pracy: work-life balance bez ściemy,
  • wysokie standardy etyczne w codziennej pracy,
  •  dodatkowe benefity: pakiet medyczny, zajęcia sportowe, kulinarne środy.

 

Brzmi dobrze? Widzisz, brakuje nam już tylko Ciebie!

 
Zgłoś się do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie oraz inspirującą historię sukcesów w tym obszarze,
  • jesteś osobą aktywnie szukającą rozwiązań sytuacji problemowych,
  • cechuje cię komunikatywność i łatwo nawiązujesz kontakty z osobami na różnych stanowiskach,
  • potrafisz wprowadzać w życie założoną strategię,
  • obsługa pakietu MS Office przychodzi ci z łatwością,
  • znasz angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową,
  • masz umiejętności analityczne.

Zanim zdecydujesz, czy warto wysyłać CV, przeczytaj o tym, co jest dla nas istotne:

Doceniamy Twoją kreatywność. Jeżeli masz nowy pomysł na to, jak rozwinąć biznes, u nas jesteś jego właścicielem i opiekunem. Dbamy o to, abyś wyrażał swoje zdanie. Słuchamy cię. Dzięki płaskiej strukturze decyzje podejmujemy szybko.

W GET IT zawsze wychodzimy z założenia, że każdy, kto z nami pracuje, ma coś ciekawego do zaoferowania. Dlatego zależy nam na kontaktach partnerskich.

Przekonaj się o tym osobiście – spotkaj się z nami na rozmowie rekrutacyjnej. :)

Aplikuj już teraz!