Specjalista do spraw obsługi Klienta w zespole Support
Praca biurowa
Dołącz do zespołu Going!
Jesteśmy grupą młodych pasjonatów kultury i miejskiego życia, z masą pomysłów i sporym dorobkiem na różnych polach, które pozwoliły nam stworzyć unikalną aplikację. Zmieniamy rynek kultury na lepsze, zarówno dla uczestników jak i organizatorów, oferując wszystkim wspólną płaszczyznę, gdzie ciekawe wydarzenia miejskie są dobrze poukładane i dla
wszystkich w zasięgu ręki - tak jak telefon, z którym się nie rozstajemy.
W Going. łączymy wspólne cechy portalu kulturalno-eventowego z bileterią, zachowując to, co najważniejsze w obu tych mediach i usprawniając całość, by podać w bardzo przystępnej formule. Począwszy od obsługi i kontaktów z instytucjami kultury (teatry, kina, sale koncertowe, kluby etc.) czy organizatorami, poprzez specjalistyczne targetowanie komunikatów i reklam, kończąc na przyjaznym dla użytkownika interfejsie i nowatorskich technologiach programistycznych - znamy się na tym i lubimy swoją pracę.
Zgłoś się do nas jeśli:
● możesz pochwalić się już rocznym doświadczeniem w obsłudze Klienta (w szczególności indywidualnego)
● jesteś osobą komunikatywną oraz potrafisz budować pozytywne relacje ze swoim rozmówcą pozostając przy tym asertywnym i opanowanym ;)
● bez problemu stworzysz jasny komunikat mailowy, ale też nie boisz się odebrać telefonu
● potrafisz szybko odnaleźć się w różnych sytuacjach i dopasować do nich styl komunikacji i działania
● masz w sobie dużo pozytywnej energii, którą zarazisz nie tylko Klienta, a również nasz zespół
● skrupulatność i dokładność są wpisane w Twoje DNA ;)
● sprawnie poruszasz się w środowisku Office w tym MS Word i Excel
● jesteś dyspozycyjny od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
Twoje główne zadania to:
● kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem indywidualnym (z większym naciskiem na mailowy)
● wsparcie Klientów w obszarach finansowych (zwroty kosztów, re-faktury, reklamacje związane z płatnościami)
● budowanie wartościowych relacji z Klientami poprzez pomoc i rozwiązywanie problemów
● dbanie o utrzymywanie pozytywnych doświadczeń Klientów z marką na najwyższym poziomie
● współpraca i wsparcie działu Klienta biznesowego w codziennych zadaniach
Co możemy Ci zaoferować?
● możliwość podniesienia swoich umiejętności w obsłudze Klienta, nowe doświadczenia i solidną dawkę wiedzy
● konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do Twoich kompetencji (podstawa + premia)
● kartę multisport i prywatną opiekę medyczną (po okresie próbnym)
● pracę w klimatycznym biurze w centrum Warszawy (okolice Placu Starynkiewicza)
● możliwość poznania tajników branży muzycznej i rozrywkowej - to kopalnia wiedzy i emocji ;)
● owocowe poniedziałki - dobrze schrupać witaminy na początek tygodnia ;)
● w ramach rozluźnienia możesz zagrać w ping ponga lub piłkarzyki
● jeśli wstaniesz wcześniej we wtorek lub czwartek zaczniesz z dzień od zajęć Jogi
Co więcej? To zależy tylko od Ciebie i Twoich ambicji!
Nie czekaj! Dołącz do Going.